Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sneeuwtips?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    We weten allemaal wel dat we moeten experimenteren maar na 50 foto's van mijne vijver, 50 foto's van de voliere, 50 foto's van een stuiterende bal, 50 foto's 's nachts, 50 foto's binnen met flits, 50 macrofoto's dan zijn enkele tips om een bepaalde situatie te fotograferen best wel leuk.
    Daarvoor is BD er trouwens dacht ik. Toch zeker voor mij... Heb hier al heel veel hulp gekregen.

    Comment


    • #17
      ha /dot,

      ik begrijp je commentaar maar moet toch ook Lambert gelijk geven. Aangezien je liever harde tips hebt, hier mijn eigen tip: Combineer jullie beider meningen. Dus:

      Bekijk al die 300 ofzo foto's die je gemaakt hebt en bekijk ze eerlijk en kritisch. Gooi vervolgens aan de kant wat je niet echt goed vind. Bekijk wat je hebt overgehouden goed en bekijk _wat_ je er goed aan vindt en _waarom_. Is er niets overgebleven, haal dan de weggegooide uit de prullebak en bekijk waarom ze niet goed zijn.

      Maak met de nieuwe kennis 300 nieuwe foto's (ietsje minder mag ook) en herhaal deze cyclus (and again & again...). Het gaat dan ietsje verder dan alleen experimenteren. Maar gebruik inderdaad ook tips die je hier en daar oppikt, vandaar een combinatie dus,

      Erik

      Comment

      Working...
      X