Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is dit een ernstig aanbod?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Is dit een ernstig aanbod?

    Zulke narigheid zie je toch iedere maand ene paar. Ik heb zelfs wel eens een telefoonnummer gekregen (mobieltje in Roemenie), werd keurig te woord gestaan, alleen kwamen de foto's uit een mooie Leica folder!
    Sinterklaas bestaat niet en zeker niet op Marktplaats e.d.
    Sony en Olympus
    Fotoseries

    Comment


    • #17
      Re: Is dit een ernstig aanbod?

      Oorspronkelijk geplaatst door martinvideo
      Een D2X voor 1.140 Euro....

      D2X te koop ....
      Is wel erg veel voor d2x ;-)

      Comment


      • #18
        Re: Is dit een ernstig aanbod?

        Daarentegen vragen ze voor een 20D 1200€, wat dan wel realistischer is.
        Raar!
        Maar toch niet te vertrouwen, hoor.
        "zazuta andreea"... hoe bedenken ze het toch?
        The bitterness of cheap quality remains, long after the sweetness of low price has gone.
        Fuji XT-2 + .......

        Comment


        • #19
          Re: Is dit een ernstig aanbod?

          Heb inmiddels reactie gehad op mijn mail :

          kopen Nikon D2X als nieuw is, gebruik ik het slechts 1 maand Nikon D2X nog in garantie is, hebben nog 11 maand van internatioal warrany.
          ik het verschepen zal betalen het verschepen tot wia een derde deelbedrijf zal worden gemaakt.
          Gelieve te verzenden me uw het verschepen informations zodat kan ik u Nikon D2X verzenden.
          Heb een aardige dag!
          Heb hem verteld dat ik toch maar pas
          Hij zit in Luxemburg en hij moet het verschepen
          Last edited by Hanske; 7 oktober 2005, 08:16.
          Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
          Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

          Comment


          • #20
            Re: Is dit een ernstig aanbod?

            Ik heb ook antwoord, alleen nog maar op mijn Engelstalige mail...

            Hello,
            I sell the Nikon D2X at only 1140 euro becouse i get it like a gift and i need money so i can buy me a motorcycle.
            the Nikon D2X is like new,I use it only 1 month.
            the Nikon D2X is still in warranty, still have 11 month of internatioal warrany.
            i will pay the shipping.
            the shipping will be made wia a third part company.
            Please send me your shipping informations so i can send you the Nikon D2X.

            Have a nice day!
            Toch krijgt ie van mij nog een mailtje terug...
            Last edited by H€rmen; 7 oktober 2005, 09:21.
            Visit my website

            Comment


            • #21
              Re: Is dit een ernstig aanbod?

              nigerian scam 911

              wordt met een heel deel aanbiedingen gedaan en is altijd in je nadeel, je krijgt je geld ook voor spullen die jij aanbied aan zulke ****** maar na enkele dagen is het plots verdwene van je rekening...

              google heeft een hele hoop sites waar zulke praktijken worden uitgelegd.

              Comment


              • #22
                Re: Is dit een ernstig aanbod?

                Ik ben ook absoluut niet van plan die camera van hem te kopen. Ben alleen wel nieuwsgierig wanneer hij afhaakt. verzenden met een third party... no way.
                Visit my website

                Comment


                • #23
                  Re: Is dit een ernstig aanbod?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Hanske
                  Heb inmiddels reactie gehad op mijn mail :



                  Heb hem verteld dat ik toch maar pas
                  Hij zit in Luxemburg en hij moet het verschepen
                  Kan ook niet zeggen dat het lekker vertaald is. KLopt helemaal niets van.
                  Visit my website

                  Comment


                  • #24
                    Re: Is dit een ernstig aanbod?

                    Oorspronkelijk geplaatst door H€rmen
                    Kan ook niet zeggen dat het lekker vertaald is. KLopt helemaal niets van.
                    Nee , en schijnbaar heeft hij dan ook nog een 20D en een D70 cadeau gekregen. Geef mij zulke vrienden !! Die wil hij vast ook verkopen zodat hij een motor kan kopen
                    Last edited by Hanske; 7 oktober 2005, 09:53.
                    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                    Comment


                    • #25
                      Re: Is dit een ernstig aanbod?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Hanske
                      Heb inmiddels reactie gehad op mijn mail :



                      Heb hem verteld dat ik toch maar pas
                      Hij zit in Luxemburg en hij moet het verschepen
                      Haha

                      Hij zal zeker ook Luxenburg ook al verkocht hebbe.

                      Volg dit op de voet ben nieuwschierig naar vervolg

                      Grts
                      Formatje

                      Comment


                      • #26
                        Re: Is dit een ernstig aanbod?

                        't klopt toch van geen kant. Als jij in luxemburg woont, heb je geen mailserver op -5 CEST staan...
                        Visit my website

                        Comment


                        • #27
                          Re: Is dit een ernstig aanbod?

                          Probeer die kerel te traceren en op te pakken! Zo'n kerels moeten achter slot en grendel
                          "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

                          Comment


                          • #28
                            Re: Is dit een ernstig aanbod?

                            Waarschuwing van Internetoplichting.be: Ga niet in zee met Fugilamare, Fugilamunte of Uitelcavine

                            Op verschillende advertentiesites worden onder de naam “Ben Nootlec” Engelse advertenties geplaatst. Deze verwijzen naar een zogenaamde “Shipping company” genaamd Fugilamare, Fugilamunte of Uitelcavine. Dit zijn oplichters!


                            kreeg ik net binne
                            Grts
                            Formatje

                            Comment


                            • #29
                              Re: Is dit een ernstig aanbod?

                              Nog een reactie (op een nieuwe aanvraag op een ander e-mail adres)

                              I have the nixon for only 1 month.
                              is use it only 4 times.
                              the Nikon D2X still have 11 months international warranty.

                              I would like to use a Shipping Company to close our transaction.
                              You will send me 40% at the Shipping Company and the company will secure your money until you will receive the Nikon D2X and try the bike for 10 days.
                              After you send the 40% to the Shipping Company they will send you the Nikon D2X and they will send you a confirmation of the Nikon D2X.
                              If you don´t like the Nikon D2X the Shipping Company will return your money back and i will get the Nikon D2X back and if you like the Nikon D2X you will send me the rest of the money buy the Shipping Company will give me the money.
                              Please send me your shipping informations.
                              I am from Luxemburg but now i live is Roma,Italy with my brother.

                              Kindly Regards !!
                              Hmz, is even kijken hoe meneer reageerd op mijn reply met de vraag welke shipping company hij wil gebruiken.

                              Overzichtje:
                              Mail in het engels onder mijn naam: Antwoord + bovenstaand verhaal
                              Mail in het engels op de mail van mijn zus: Bovenstaand
                              mail in het duits onder pseudoniem: Onbeantwoord
                              Mail in het nederlands onder pseudoniem: Onbeantwoord
                              Mail in het engels onder pseudoniem: Onbeantwoord
                              Last edited by H€rmen; 7 oktober 2005, 14:23.
                              Visit my website

                              Comment


                              • #30
                                Re: Is dit een ernstig aanbod?

                                Heeft zo'n D2X nu al pedalen ook? Amaai, dat is echt wel een straf toestel!

                                You will send me 40% at the Shipping Company and the company will secure your money until you will receive the Nikon D2X and try the bike for 10 days.
                                Jeroen || OM-D EM-5

                                Comment

                                Working...
                                X