Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cirkels/Rondjes op foto

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Cirkels/Rondjes op foto

Oorspronkelijk geplaatst door Stinky
    En soms vormen die "Witte Wieven" bepaalde structuren...

Gestructureerde Witte Wieven

Of ben ik nu mis ?

Nuja, ik heb alle respect voor ieder zijn geloof & doen, maar zelfs IK heb grenzen
    Stinky, jij bent duidelijk een medium De paranormalisten (of hoe heten die mensen ) zouden je goed kunnen gebruiken .

Comment

black bandit;

thanks voor je uitleg!! duidelijk! Er zat idd wel een programma bij maar betsy hier (mijn pc ) is een oudje en kreeg steeds meer kuren dus heb 't moeten deleten! Wat ik me afvraag is toch wel hoe weet ik nou of het aan de lens ligt of dat het echt de stofdeeltjes zijn voor de lens, de lens lijkt mij schoon!
      In het begin had ik geschreven dat ik meerdere foto's heb waar dit op staat en wat mij dan verward is dat sommige "bollen" of stofdeeltjes gekleurd zijn, waar komt dit dan door? reflectie van de flits ook?

Dit kan je alleen voorkomen door de ruimte waarin je fotografeert volledig stof-en rookvrij te maken
      ;

Ik heb vandaag braaf staan te boenen en poetsen en niet roken ook dus, weinig beweging (niemand thuis) dus gaan we het maar even proberen en zien wat er dan komt!

Stinky, wat voor structuur moet er te zien zijn op die foto? rond is rond

Nuja, ik heb alle respect voor ieder zijn geloof & doen, maar zelfs IK heb grenzen
      wat zijn jouw grenzen?

groetjes
      Rossi

Comment

Je kunt je beter druk maken over de ruis, de onscherpte, de rode ogen. Vlekje kun je nog " wegshoppen ", verder valt er denk ik weinig aan te redden.
        Sony en Olympus
        Fotoseries

Comment

Working...
        X