Zonder de bedoeling te hebben op iemands tenen te trappen, zie ik de laatste tijd een naar mijn gevoel ongewenste evolutie in BD namelijk de splitsing en de aard van postings vooral door sommige merk-gebruikers. Het gaat zelfs zover dat sommige nieuwe leden zich geroepen voelen tot dit "select" groepje. Vroeger werd zowel door de gebruikers van Nikon, Canon en alle andere merken buiten een paar linkse" grappen en of "trappen" geen onderscheid gemaakt. Het organiseren van lucratieve reisjes (want dat zijn ze) enkel en alleen voor de bevoorrechte gebruikers van Nikon horen mijn idee niet thuis in dit forum.
Ik denk dat het beter is om dergelijke organisaties ofwel buiten BD te houden of dit strikt persoonlijk af te handelen. Alle besproken organisaties van evenementen dienen in BD open te staan voor alle gebruikers me dunkt.
't is maar mijn gedacht hé
Ik denk dat het beter is om dergelijke organisaties ofwel buiten BD te houden of dit strikt persoonlijk af te handelen. Alle besproken organisaties van evenementen dienen in BD open te staan voor alle gebruikers me dunkt.
't is maar mijn gedacht hé
Comment