Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wat een uitleg, als ik het goed versta moet je eerst zelf een webspace hebben anders gaat het niet ?
Dan ben ik bij de ongelukkige mensen, heb geen eigen webspace en ik kan er ook geen aanmaken.
Wat een uitleg, als ik het goed versta moet je eerst zelf een webspace hebben anders gaat het niet ?
Dan ben ik bij de ongelukkige mensen, heb geen eigen webspace en ik kan er ook geen aanmaken.
dromer
Wat je daar vertelt, lijkt me zeer vreemd. Wanneer je een account, al dan niet betalend, hebt bij een ISP, dan krijg je toch automatisch wat webspace??? Wanneer je op breedband zit, heb je zeker een betalend account en daar is bij mijn weten altijd minimaal 50 MB webspace aan verbonden. Daar kan je, aan 200 KB per foto, gemakkelijk 250 foto's op kwijt.
... Wanneer je een account, al dan niet betalend, hebt bij een ISP, dan krijg je toch automatisch wat webspace??? Wanneer je op breedband zit, heb je zeker een betalend account en daar is bij mijn weten altijd minimaal 50 MB webspace aan verbonden. Daar kan je, aan 200 KB per foto, gemakkelijk 250 foto's op kwijt.
Niet noodzakelijk. Mijn provider geeft er geen, maar dat is ok, omdat ik er de voorkeur aangaf het zelf te regelen. Maar als je bij de "big boys" zit (Telenet, Skynet, Scarlet, e.d.) is dit idd. wel zo.
Dromer, wie is jouw provider? Mss. kunnen we je met wat meer info verder helpen.
Gewoon je foto's bij imageshack (zie link hieronder) uploaden, de "direct link" kopiëren en via "plaatje invoegen" plakken. Zo heb je al dag gedoe met eigen webspace niet nodig. (weet niet of je eerst moet registreren of niet, maar is in ieder geval gratis)
Lijkt mij idd. een goede oplossing. Volgens hun faq is registreren niet nodig. Ik denk dat ik hier ook van zal gebruik maken voor postings in het kader van BD.
Lijkt mij idd. een goede oplossing. Volgens hun faq is registreren niet nodig. Ik denk dat ik hier ook van zal gebruik maken voor postings in het kader van BD.
Registreren is idd niet nodig maar het laat je o.a. wel toe om een overzicht van je opgeladen foto's te hebben (met bijhorende URL's) en eventueel nadien (tijdelijke) foto's te verwijderen.
Indien je niet registreert staan je foto's op hun server maar kan je er nadien niet meer aan ...
Comment