Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beroep fotograaf?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Beroep fotograaf?

    da's hier al zeker 5 x gezegd zenne ( ook door mij ma wie zen ik )

    zo zit 't ook

    wil wel eens een pro zien die al 30 jaar fotograaf is en dan met een prof dslr moet werken

    ik ging om een demo in de shop en heb 't nogm oeten uitzoeken want de verkopers die aan digi deden waren op verlof, de baas die al zoveel jaar me fotografie bezig was kreeg 'm nog nie aangezet laat staan ingesteld

    da zegt al veel ( ook over de pro in kwestie )

    Comment


    • #32
      Re: Beroep fotograaf?

      Oorspronkelijk geplaatst door Atmozphere
      da's hier al zeker 5 x gezegd zenne ( ook door mij ma wie zen ik )

      zo zit 't ook

      wil wel eens een pro zien die al 30 jaar fotograaf is en dan met een prof dslr moet werken

      ik ging om een demo in de shop en heb 't nogm oeten uitzoeken want de verkopers die aan digi deden waren op verlof, de baas die al zoveel jaar me fotografie bezig was kreeg 'm nog nie aangezet laat staan ingesteld

      da zegt al veel ( ook over de pro in kwestie )
      Denk je nu echt dat de professionele ( zullen wel uitzondering tussen zitten ) niet kunnen werken met digitale toestellen
      Ik denk dat de meeste reeds langer digitaal werken dan de gemmiddelde DB'er
      Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

      Comment


      • #33
        Re: Beroep fotograaf?

        Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE

        Iedereen denkt er het zijne over, ik treedt in ieder geval niet meer in discussie.

        Greetz, RonnyE
        Ik ook niet meer , uiteindelijk drijft de creme toch altijd boven.

        Comment


        • #34
          Re: Beroep fotograaf?

          Oorspronkelijk geplaatst door Librix
          Hoe vaak dient het nog gezegd dat niet-digitale fotografie, niet analoge, maar chemische fotografie is.
          waarom start je deze veldslag? iets is iets wat mensen hem noemen.

          analoog >< digitaal. een sensor is electronica en digitaal te noemen, een filmpje is dat zeer zeker niet en kan je analoog noemen. ja dat is chemisch maar ga je dan die kant uit?

          de term analoog en digitaal is vlot verstaanbaar voor iedereen
          foto als spiegel of als venster?

          Comment


          • #35
            Re: Beroep fotograaf?

            Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens
            Denk je nu echt dat de professionele ( zullen wel uitzondering tussen zitten ) niet kunnen werken met digitale toestellen
            Ik denk dat de meeste reeds langer digitaal werken dan de gemmiddelde DB'er
            lees eens tegoei

            iemand die de overstap 30j analoog op dslr pro maakt


            en nee da denk ik niet om op u vraag terug te komen

            maar der zal nie veel verschil zitten tussen iemand die overstapt en iemand die na wat jaren ervaring met goeie digi toestelle dezelfde dslr koopt en ermee start.
            denk da die amateur der nogsneller mee weg is omdat heel veel toestellen toch zowa 't zelfde werken tusse eigen meren en digi's in...

            men haalt toch altijd de onozele vragen naar boven eh

            Comment


            • #36
              Re: Beroep fotograaf?

              pro fototoestellen lijken op gewone analoge toestellen hoor.

              mij maak je niet wijs dat een "echte" ineens geen foto's kan maken met een D2X of mark 1

              de nabewerking, daarvoor gaat ie een cursus moeten volgen. als ie dat dan al niet gedaan heeft!!!
              foto als spiegel of als venster?

              Comment


              • #37
                Re: Beroep fotograaf?

                geen wordt er niet beweerd eh

                kga niks meer zegge hierover 't gaat toch helemaal nergens meer over op deze manier...

                Comment


                • #38
                  Re: Beroep fotograaf?

                  Leuk om dat hier allemaal te lezen. Veel succes allemaal. Vel spijtig dat ge allemaal zo snel in jullie gat gebeten zijt. Ik zou daar wel eens n'een foto willen van zien. Een zelfportret van jullie gat.

                  Comment


                  • #39
                    Re: Beroep fotograaf?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Librix
                    Leuk om dat hier allemaal te lezen. Veel succes allemaal. Vel spijtig dat ge allemaal zo snel in jullie gat gebeten zijt. Ik zou daar wel eens n'een foto willen van zien. Een zelfportret van jullie gat.
                    Wat mij betreft heb je d'er om gevraagd.

                    Wat die foto betreft, als amateurke zal ik daar waarschijnlijk niet in slagen, misschien als ik mijn diploma heb behaald

                    End Of Story. Punt.

                    Comment


                    • #40
                      Re: Beroep fotograaf?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Librix
                      Een diploma is geen garantie voor goed werk.
                      Voila, en al de rest is blah blah blah...

                      Ik start deze maand met een versnelde cursus BBH zodat ik eind januari een bijberoepje kan beginnen, en of het wat zal worden, I don't know, maar ik zal het toch geprobeerd hebben!

                      Comment


                      • #41
                        Re: Beroep fotograaf?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT
                        Voila, en al de rest is blah blah blah...

                        Ik start deze maand met een versnelde cursus BBH zodat ik eind januari een bijberoepje kan beginnen, en of het wat zal worden, I don't know, maar ik zal het toch geprobeerd hebben!
                        Dus toch nog een cursus BBH.
                        Allez er leeft dan toch nog een beetje ambitie in vlaanderen!
                        Ik wens je veel succes toe.

                        Comment


                        • #42
                          Re: Beroep fotograaf?

                          Oorspronkelijk geplaatst door parakiet
                          waarom start je deze veldslag? iets is iets wat mensen hem noemen.

                          analoog >< digitaal. een sensor is electronica en digitaal te noemen, een filmpje is dat zeer zeker niet en kan je analoog noemen. ja dat is chemisch maar ga je dan die kant uit?

                          de term analoog en digitaal is vlot verstaanbaar voor iedereen
                          Hahahahahaha Veldslag Sorry waarom zijn jullie allemaal zo snel gestoord. Pro zijn is kalmte bewaren hoor!!!

                          Comment


                          • #43
                            Re: Beroep fotograaf?

                            Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens
                            Denk je nu echt dat de professionele ( zullen wel uitzondering tussen zitten ) niet kunnen werken met digitale toestellen
                            Ik denk dat de meeste reeds langer digitaal werken dan de gemmiddelde DB'er
                            Och gotte ik durf wedden dat ik tien toestellen liggen heb waar jij geen rolleken in krijgt wat wil dat nu zeggen. Pro zijn is een manier van zijn. Niet een maatstaf van weten. Weten is goed levenservaring is belangrijker.

                            Comment


                            • #44
                              Re: Beroep fotograaf?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Librix
                              Hahahahahaha Veldslag Sorry waarom zijn jullie allemaal zo snel gestoord. Pro zijn is kalmte bewaren hoor!!!
                              Misschien omdat we nog nooit iemand hebben horen vragen of we chemisch werken of digitaal
                              Ik denk dat er zelfs in vakbladen over analoge fotografie wordt gesproken en niet over chemische ... dus dan komt het uit de monden van pro's hé

                              Comment


                              • #45
                                Re: Beroep fotograaf?

                                ik heb vorige week es een vuurwerk gefotografeerd (staat in Evenementen)
                                en heb mijn resultaten doorgestuurd naar de vuurwerkmaker
                                die persoon bedankte me en vertelde dat ze 'beter' waren dan die van sommige beroepsfotografen

                                zo zie je maar hé

                                euh ik wil hier absoluut ni den dikken nek komen uithangen hé
                                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                                Comment

                                Working...
                                X