Hahaha .. net echt... hopelijk was de klap niet té hevig en kan je ons nog meer 'rare situaties' laten zien... zoniet : een spoedig herstel (desnoods voor een checkup onder de scanner hé mic )
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De badge... een eigen leven...
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
-
-
Originally posted by mic
Mij goed...maar deze topic ging echt niet over fotobewerking... Daar is een ander forum voor...maar over de BD Badges.
Trouwens ik geef Workshops fotobewerking in CorelPhotoPaint en niet in PhotoShop.
(Nu gaan we ons vijfde jaar in)
Als je zin hebt kan je even op de homesite kijken naar enkele Workshops.
Maar dan moet je een username en paswoord opgeven.
http://home2.pi.be/michel30/
Ga naar Workshop.
Gebruikersnaam: fgpc
wachtwoord: granada
alles in kleine letters.
Daar staan enkele van mijn Workshops in CorelPhotoPaint.
Het paswoord niet verder vertellen he?
Zelf werk ik al lang met corel maar hier heb ik toch ook weer heel wat bijgeleerd.
Groeten,Nikon D300s + Nikon AF-S VR 18-200mm + Nikon AF-S VR 105mm f/2.8G ED-IF Micro + en Speedlight SB-800;
Lidnummer BD0066BE
Comment
-
Originally posted by mic
Ik ben na de klop van de reuzebadge toch maar naar spoed geweest.
En daar was een wel zéér vriendelijke en lieve verpleegster, die er werk van gemaakt heeft...
Comment
-
De Badges zijn bij Big Brother ook al binnengedrongen...
Heidi was heel blij met de badge...
Filip staat op te scheppen over de grootte van zijn badge, maar die van Bianca op de tafel lijkt me toch groter !
An a day keeps frustration away!
http://www.demey-deleus.be
Comment
-
-
Originally posted by dentomme
Mic, waarom hebben ze u in een dwangbuis gestoken? Geloofde ze u ni toen ge over levensgrote en levensgevaarlijke BD-badges vertelde?
Tom
Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Comment
-
Originally posted by Lazy Charles
Mic, waarom hebben ze u in een dwangbuis gestoken? Geloofde ze u ni toen ge over levensgrote en levensgevaarlijke BD-badges vertelde?
Tom
Comment
-
Originally posted by mic
Originally posted by Lazy Charles
Tom
Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Comment
-
-
Comment