Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De badge... een eigen leven...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

"Bedanked voore te badges...",
    het zal een erespreuk worden in de toekomst

Comment

Hallo,

Dit is tot nu toe de leukste topic ooit denk ik ...
      GO ON!!!!

Jaja
      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Juist gezien op 't VTM Nieuws...
        "De minister van landsverdediging heeft het leger en de civiele bescherming ingeschakeld om de Bd badges te verwijderen uit de stadskernen.
        Deze zullen per vrachtschip vervoert worden naar een niet nader genoemde bestemming.
        Premier Verhofstadt drukte zijn verontrusting uit.
        Hij wou zijn Nederlandse collega , die ook met het Badgeprobleem zit, hieromtrent inlichtingen vragen. Maar naar alle waarschijnlijkheid is de Nederlandse regering gevallen over...
        Juist ja, de Badges...

Maar het Belgische leger is in staat van paraatheid gebracht en zou de situatie meester zijn."

Comment

Originally posted by jaja
          Hallo,

Dit is tot nu toe de leukste topic ooit denk ik ...
          GO ON!!!!

Jaja
          Het is precies een vervolgverhaal aan 't worden...

Comment

Ik sta op en het eerste wat ik doe, is deze topic bekijken.. erg hé het blijft grappig !!
            Jan
            www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

Comment

PRACHTIG topic !!!
              Go on Mic !!!

MIC FOR PRESIDENT !!
              www.gijbels.net

Comment

Originally posted by janVA1966
                Zeg, ik lees hier juist in 't gazetteke van 't Vaticaan dat Jaja op audiëntie mogen gaan is bij De Paus... waarom wisten wij dat niet ?!!
                mic, wist jij daar iets van ?

Tiens Jaja, ik heb nog geen foto's van jou gezien over je reis naar Rome... of is zijne heiligheid (pas op West-Vlamignen hoe jullie dat uitspreken!) naar jou gekomen?
                eMJeke
                website

Comment

Originally posted by mic
                  Juist gezien op 't VTM Nieuws...
                  "De minister van landsverdediging heeft het leger en de civiele bescherming ingeschakeld om de Bd badges te verwijderen uit de stadskernen.
                  Deze zullen per vrachtschip vervoert worden naar een niet nader genoemde bestemming.
                  Premier Verhofstadt drukte zijn verontrusting uit.
                  Hij wou zijn Nederlandse collega , die ook met het Badgeprobleem zit, hieromtrent inlichtingen vragen. Maar naar alle waarschijnlijkheid is de Nederlandse regering gevallen over...
                  Juist ja, de Badges...

Maar het Belgische leger is in staat van paraatheid gebracht en zou de situatie meester zijn."

Aan de nummerplaat van één van de vrachtwagens te zien is er zelfs bijstand van buitenlandse mogendheden verkregen
                  Albums
                  Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Originally posted by janVA1966
                    Ik sta op en het eerste wat ik doe, is deze topic bekijken.. erg hé het blijft grappig !!
                    Voor mij is het het tweede, het eerst pak ik mijn vrouwke eventjes vast
                    Albums
                    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Hey die Mic...

Vanmiddag heb ik de hulptroepen over zien komen.
                      Ik kon nog net op tijd een foto maken van het transport..

Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

Comment

Mooi.

Ondertussen is mijn bootje volgeladen...
                        Een van de BDers heeft een schoon fotoke van mij genomen.

Comment

Hey Mic, zorg maar dat je boodje niet volloopt met water, anders zijn de gevolgen niet te overzien !
                          Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

Comment

Mijne buurman heeft in de vooravond een accidentje met z'n wagen gehad...
                            (Ik heb me op zolder verstopt toen ik hem hoorde vloeken...)

Comment

Originally posted by mic
                              Mijne buurman heeft in de vooravond een accidentje met z'n wagen gehad...
                              Deze is heel goed, mic... ik begin er écht in te geloven hé !!!
                              (laag-bij-de grondse zolder heb jij... ! Woon jij in je ingebouwde kast of zo ?? )
                              Jan
                              www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

Comment

BTW Mic, waar haal jij toch die grote badges, de mijne is piepklein!
                                eMJeke
                                website

Comment

Working...
                                X