Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Woooaaaah dit had ik ook nog niet gezien! Bedankt Bouk om dit boven te halen! Hilarisch! Heb echt elke foto bekeken. Dit zijn zo de dingen waarom ik in de eerste plaats mij op mn gemak voelde bij BD: een bende ZOTTEN die leuke dingen doen met foto's!! Bedankt om dit in herinnering te brengen.
Jij moet spreken Ja, hier wordt gewerkt maar ik kan het niet laten om overdag heel regelmatig eens op BD te kijken... Een ander rookt een sigaret... ik kijk op BD en ben daar veel minder tijd mee kwijt
{edit: het is wellicht ook beter voor mijn luchtwegen }
Man, man, man!!!
Nu ben ik verplicht om heel die thread opnieuw te lezen! Mijn buikpijn van het lachen de laatste keer dat ik ze gezien heb ( een jaartje geleden geloof ik), is nog maar net over
Zoals Jimmy al zei, er was iets mis in die Japanse tuin in Hasselt, waar we verleden zaterdag een BD Shooting hebben gehad.
Wel wat er mis was...???
Sommigen wisten het al... Dat water in die vijvers en beekjes... dat was geen water maar...
Deze foto spreekt boekdelen.
Hier zie je waar 't water vandaan komt. (Het was
Fantastische geschiedenis van de 'Ever growing badges', door MIC.
We moeten deze topic toch ook over de 20.000 reads kunnen krijgen, hij is het meer dan waardig, zou dat dit jaar nog lukken....??
Groets, Gerhard Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500
Comment