Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Originally posted by Peer
Wil je de foto's nog even laten staan, ik wil nog enkele mensen de gelegenheid geven om eens echt te lachen.
Hoi Peer,
Voorlopig staan alle badgefoto's in een apart album. Je komt door te klikken op Large BD and contrib archive (of zoiets) op de home page, onder de photos of the day. Boven in het scherm dat verschijnt, staat een koppeling naar het album.
Directe koppeling: http://www.pbase.com/belgiumdigital/badges_fun
Originally posted by Peer
Wil je de foto's nog even laten staan, ik wil nog enkele mensen de gelegenheid geven om eens echt te lachen.
Hoi Peer,
Voorlopig staan alle badgefoto's in een apart album. Je komt door te klikken op Large BD and contrib archive (of zoiets) op de home page, onder de photos of the day. Boven in het scherm dat verschijnt, staat een koppeling naar het album.
Directe koppeling: http://www.pbase.com/belgiumdigital/badges_fun
Jacki
Idd, Jacki, maar daar staat er geen hilarische kommentaar bij
Ik laat deze foto's nog zeker een half jaar staan hoor... maak je geen zorgen.
Zoveel ruimte nemen ze toch niet in.
En ik krijg nog altijd reakties van BDleden die ik soms zie... dus...
Fijn dat jullie ermee kunnen lachen Peer.
Mic wat kijk je somber wat is er aan de hand, je zit niet in een dip toch zeker Je bent wel resoluut in je besluit en dat prijs ik, zooveel lachspieren heb je al in beweging gebracht zien we aan 13629 readers Je zal wel in aanmerking komen voor de gouden lachpixel.be Haaaaaaaaa......
Woooaaaah dit had ik ook nog niet gezien! Bedankt Bouk om dit boven te halen! Hilarisch! Heb echt elke foto bekeken. Dit zijn zo de dingen waarom ik in de eerste plaats mij op mn gemak voelde bij BD: een bende ZOTTEN die leuke dingen doen met foto's!! Bedankt om dit in herinnering te brengen.
Comment