Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De badge... een eigen leven...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • LAP !

    Ze hebben er weer eentje teveel water gegeven... Het ding stak precies wel vol electronica en moest onschadelijk gemaakt worden...

    Mèt een hoogtewerker dan nog wel !!!

    An  a day keeps frustration away!
    http://www.demey-deleus.be

    Comment


    • er stond hier ergens een foto van ons Kim met een BD-tennisracket
      da marcheert precies goe want ze zit in de finale
      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

      Comment


      • Ik mag van de dokter niet meer naar deze topic kijken, hij is vanmiddag langs moeten komen om me een spuit te geven tegen lachkramp.


        wat hij niet weet natuurlijk is dat er op een andere plaats al een albummeke over is

        eMJeke
        website

        Comment


        • Jammer van Henin, maar dat kwam volgens mij omdat mic aan haar badge zitten friemelen had... dat meisje was helemaal van streek nu ja, je zou voor minder hé, als iemand je BD-badge probeert te pakken

          Jan
          www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

          Comment


          • Originally posted by Dirtyharry71
            Mic een vraagje
            heb je die badges vervormd gefotografeerd of kan je de badge met PS volgens
            een bepaald pad vervormen ?
            Neen , ze zijn allen bewerkt. ( ditmaal in CorelPhotoPaint9)
            Ik gebruik altijd dezelfde foto van de Badge.
            Deze vervorm ik dan en pas kleur, contrast en helderheid aan aan de foto waar ze op moeten komen.
            Ik heb een selectiemasker van de badge gemaakt zodat ik snel kan plakken... Ik hoef 't dan niet meer nauwkeurig uit te knippen.
            Zo maak ik op enkele minuten een nieuwe foto van wat ik maar wil.
            Als ik er natuurlijk meer tijd in zou steken zou het nog beter zijn en het geplakte onderwerp niet meer te onderscheiden zijn van de achtergrond. Maar dit vraagt soms tijd en vele handelingen.
            Ooit heb ik mijn cursisten waaraan ik les geef, eens zes foto's gegeven waarvan de helft bewerkt en de andere drie niet. Wel niemand kon de juiste drie bewerkte eruit halen. Maar ik had er wel veel tijd ingestoken. Meer dan één uur per foto. ( en dat is veel, zéér veel voor mij)

            Comment


            • best topic ever!
              Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

              Comment


              • Originally posted by Jan66
                Jammer van Henin, maar dat kwam volgens mij omdat mic aan haar badge zitten friemelen had... dat meisje was helemaal van streek nu ja, je zou voor minder hé, als iemand je BD-badge probeert te pakken
                Jan, was dat wel aan de badge dat hij daar zat te friemelen ? Ik dacht iets anders gezien te hebben hoor ! kijk nog eens goed !

                Comment


                • Originally posted by flurk
                  Originally posted by Jan66
                  Jammer van Henin, maar dat kwam volgens mij omdat mic aan haar badge zitten friemelen had... dat meisje was helemaal van streek nu ja, je zou voor minder hé, als iemand je BD-badge probeert te pakken
                  Jan, was dat wel aan de badge dat hij daar zat te friemelen ? Ik dacht iets anders gezien te hebben hoor ! kijk nog eens goed !
                  Flurk, dat moet aan die badge wel geweest zijn.....d'er is daar bij Henin niks anders om aan te friemelen, buiten da klein knoppeke....
                  I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

                  Comment


                  • Originally posted by jee-esteke
                    Originally posted by flurk
                    Originally posted by Jan66
                    Jammer van Henin, maar dat kwam volgens mij omdat mic aan haar badge zitten friemelen had... dat meisje was helemaal van streek nu ja, je zou voor minder hé, als iemand je BD-badge probeert te pakken
                    Jan, was dat wel aan de badge dat hij daar zat te friemelen ? Ik dacht iets anders gezien te hebben hoor ! kijk nog eens goed !
                    Flurk, dat moet aan die badge wel geweest zijn.....d'er is daar bij Henin niks anders om aan te friemelen, buiten da klein knoppeke....
                    LOL

                    Comment


                    • Originally posted by eMJeke
                      Ik mag van de dokter niet meer naar deze topic kijken, hij is vanmiddag langs moeten komen om me een spuit te geven tegen lachkramp... wat hij niet weet natuurlijk is dat er op een andere plaats al een albummeke over is
                      pas maar op dat hij niet te weten komt dat je daar naar kijkt... of hij laat je opnemen in het ziekenhuis voor een scan en dan ben je gezien !!

                      Jan
                      www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

                      Comment


                      • Originally posted by mic
                        Ooit heb ik mijn cursisten waaraan ik les geef, eens zes foto's gegeven waarvan de helft bewerkt en de andere drie niet. Wel niemand kon de juiste drie bewerkte eruit halen. Maar ik had er wel veel tijd ingestoken. Meer dan één uur per foto. ( en dat is veel, zéér veel voor mij)
                        Mic, geen goesting om ons eens een dagske te onderwijzen in de fijne knepen van de fotobewerking ? Bij mij is 't ook maar robuust knip- en plakwerk... maar ik heb via deze topic toch wel al wat bijgeleerd of tenminste : veel gezien dat ik ook wil kunnen en daarom uitprobeer (maar 't lukt niet altijd )... daarom : teach us !
                        Jan
                        www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

                        Comment


                        • Originally posted by Jan66
                          Originally posted by mic
                          Ooit heb ik mijn cursisten waaraan ik les geef, eens zes foto's gegeven waarvan de helft bewerkt en de andere drie niet. Wel niemand kon de juiste drie bewerkte eruit halen. Maar ik had er wel veel tijd ingestoken. Meer dan één uur per foto. ( en dat is veel, zéér veel voor mij)
                          Mic, geen goesting om ons eens een dagske te onderwijzen in de fijne knepen van de fotobewerking ? Bij mij is 't ook maar robuust knip- en plakwerk... maar ik heb via deze topic toch wel al wat bijgeleerd of tenminste : veel gezien dat ik ook wil kunnen en daarom uitprobeer (maar 't lukt niet altijd )... daarom : teach us !
                          Ik treed Jan volmondig bij !

                          Comment


                          • Mij goed...maar deze topic ging echt niet over fotobewerking... Daar is een ander forum voor...maar over de BD Badges.

                            Trouwens ik geef Workshops fotobewerking in CorelPhotoPaint en niet in PhotoShop.
                            (Nu gaan we ons vijfde jaar in)

                            Als je zin hebt kan je even op de homesite kijken naar enkele Workshops.
                            Maar dan moet je een username en paswoord opgeven.
                            http://home2.pi.be/michel30/
                            Ga naar Workshop.
                            Gebruikersnaam: fgpc
                            wachtwoord: granada
                            alles in kleine letters.
                            Daar staan enkele van mijn Workshops in CorelPhotoPaint.

                            Het paswoord niet verder vertellen he?

                            Comment


                            • Originally posted by Jan66
                              Originally posted by eMJeke
                              Ik mag van de dokter niet meer naar deze topic kijken, hij is vanmiddag langs moeten komen om me een spuit te geven tegen lachkramp... wat hij niet weet natuurlijk is dat er op een andere plaats al een albummeke over is
                              pas maar op dat hij niet te weten komt dat je daar naar kijkt... of hij laat je opnemen in het ziekenhuis voor een scan en dan ben je gezien !!
                              LOL

                              Ik wil vanaf nu aleen nog onder de scanner als er een BD-badgeke op hangt!
                              eMJeke
                              website

                              Comment


                              • Aaaaaiiiiie.
                                Deze morgen aan 't werk in den tuin van m'n moeder en zo'n reuzebadge op m'n kop gekregen... Ik kan je verzekeren, plezant is anders...
                                Maar het leverde wel een leuke panningfoto op

                                Comment

                                Working...
                                X