Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
hmmm...Flurk, die voorliefde van jou om in bossen en parken te fotograferen...heeft toch nikske met meiskes te maken hé ?
En dan nog pas in de lente van volgend jaar: omdat er dan meer gebladerte is, omdat de rokjes dan korter zijn ??????
Originally posted by pascal
hmmm...Flurk, die voorliefde van jou om in bossen en parken te fotograferen...heeft toch nikske met meiskes te maken hé ?
En dan nog pas in de lente van volgend jaar: omdat er dan meer gebladerte is, omdat de rokjes dan korter zijn ??????
Enige uitleg graag !
Groeten,
pascal
Nee Pascal, zo dicht zijn de bossen hier ook weer niet hoor !
1. Ik vertrek op verlof op 20 dezer(samen met mijn vrouw).
2. Het weer wordt er ook niet beter op.
3. In het voorjaar hebben we meer kans op goed weer en is de natuur toch ook ni mis !
Dus... na onze winterslaap trekken we er hier zeker opuit.
Originally posted by Tinne
Bedankt flurk
Misschien trek ik er morgen wel heen
Heb je daar een goed zicht op het kasteel?
Spijtig dat je daar niet mag komen , alleen met de feesten......
Ja meiske, je hebt er een zeer goed zicht op de achter- en de zijkant. Wandel rustig nog wat verder langs de nete, je hebt er nog enkele zéér mooie zichten ! Ik wens je morgen goed fotoweer... En kijk nu al uit naar de foto's !
P.S. Vergeet ook niet kiekjes te nemen vanop de brug ! De moeite hoor !
Op die foto's zal je nog even moeten wachten
Ik ben niet geweest (in de bos gezeten ).
Het was niet te best weer.....
En ik haat een witte lucht
Comment