Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een verhaal, eind goed al goed...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Amai Mic, ik hoop dat mijn vriendinneke dat hier niet leest anders gaat die mijn badge ook willen naaien en die weet verduiveld goed waar Mestriiich ligt , als ze dit niet leest mag (moet) ze het er altijd opnaaien natuurlijk
    -------------------------------------------
    Greetz,
    http://users.pandora.be/billen/Fotoalbums/index.htm
    www.patrickbillen.be
    Mvg Patrick Billen, alias Tommie
    www.wondermooi.be
    www.patrickbillen.be

    Comment


    • #17
      Amusant verhaal Mic. Ik denk dat ik mijn badges (die ik nog moet ontvangen), maar met ne "straffe magneet" ga proberen erop te houden.

      Comment


      • #18
        Mic, nog een bijkomende moraal is: "de simpelste dingen / methoden zijn dikwijls de beste".
        Ik heb ook die siliconenaffaire van Flurk ook geprobeerd...zonder succes.
        Over die lijm heb ik serieus mijn twijfels ( ik heb zo'n pistool) want dat spul kleeft goed maar wordt ook vrij hard en dus heb ik mijn twijfels over de duurzaamheid ervan omdat zo'n tas ( of draagriem) toch vrij soepel is.
        Ten lange leste heb ik de badges er zelf ( jawel) opgenaaid en uiteindelijk heeft dit mij minder tijd gekost dan het zoeken naar producten, laten drogen enz.

        Enfin, dankzij de badges zijn we toch allen een levensles rijker geworden !

        Groeten,

        Pascal
        Saluti,

        Pascal

        Comment


        • #19
          We kunnen toch niet zeggen dat we nog geen plezier beleefd hebben aan die badges hé
          Jempi
          CANON Ixus 800 IS
          BD0978BE

          Comment


          • #20
            Originally posted by Jempi
            We kunnen toch niet zeggen dat we nog geen plezier beleefd hebben aan die badges hé...
            Badges ? Welke badges ? Zijn er badges van BD misschien ??? Ik weet van niks... dat is het eerste dat ik daar van hoor/lees !!

            mic : laat je vrouw haar planning en prijslijst hier eens posten, dan zien wij wanneer het past om eens langs te komen met ons kabaskes
            Jan
            www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

            Comment


            • #21
              Originally posted by Tribal69
              Conclusie ik heb de badge zelf erop kunnen naaien
              Goe werk doe ik liever zelf he , kwestie van vertrouwen
              Zo mag ik het graag horen. Een geëmancipeerde man die zelf badges naait
              Ik kom de mijne wel een keer brengen

              Jacki

              ps. Prachtig verhaal Mic
              Meer foto's op Mukblog

              Comment


              • #22
                Jamaar...ik kan niet klaarnaaien. Ik heb dat nooit geleerd ...
                Ben ik nu geen geëmancipeerde man ???

                Comment

                Working...
                X