Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

http://www.rillaar.be

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Heej bedankt voor de link!! maar toen ik voorige week de foto's aan het maken was..brrrr wreed koud..en je moet dan maar eens met blote vingers op je cameratje instellingen doen...niet makkelijk..maar toch leuk. (en gelukkig dat er mensen met van dat Hasselts vuurwater naar buiten komen en na lang fotograferen is dat goed voor de special effects ha ha)

    Comment


    • #32
      Als het vanavond droog blijft dan ga ik op foto-tocht door donk. De meeste kerstverlichting hangt er op dus ...
      Tijd voor wat foto's. Ik zal dan maar zelf voor wat drank zorgen want ik zie de mensen van donk nog niet direct naar buiten komen met alcoholische dranken..

      Als de foto's gelukt zijn zal ik ze morgen wel online zetten en je de url bezorgen.. Kun je eens zien wat je ervan vindt en de nodige commentaar geven..
      Time is a precious little thing....

      Comment


      • #33
        neem es een kijkje op
        http://www.pbase.com/dirtyharry71/christmas
        en ja 't was ook vreeeee koud
        vingers vielen er bijna af
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

        Comment


        • #34
          SpikeCK,
          Ik ben ook benieuwd naar je opnamens...ook zo veel problemen met scherp stellen?? Ik heb wel ervaren dat je een halve inktvis moet zijn om manueel scherp te stellen met een Nikon Coolpix 5700.

          Weer frisse groetjes.
          Ronny

          Comment


          • #35
            Ronny,
            ik kan maar 1 ding zeggen... Tis nie gemakkelijk om daar goei foto's van te maken en zeker niet als je geen statief hebt..
            kijk anders eens op http://users.pandora.be/spikeCK

            Maar ik vind het resultaat eigenlijk nogal slecht..
            Time is a precious little thing....

            Comment


            • #36
              Het is inderdaad niet simpel om avond opnamens te maken..en zeker zonder statief....maar ik vind je resultaat toch nog vrij goed...digitale toestellen..en autofocus..werken helemaal niet goed in het donker..en je zou manueel moeten kunnen scherpstellen..maar met deze automatische toestellen..is het zelfs vrij ingewikkeld om manueel scherp te stellen zekers de Nikon Coolpix 5700..je moet al een halve inktvis zijn..om al die handelingen uit te voeren...nog maar te zwijgen van de koude en de donker..maar een statief is toch echt een must bij avond opnamen.
              Groetjes Ronny

              Comment


              • #37
                euh het autofocussen ging redelijk gemakkelijk bij mijn nachtopnames hoor
                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                Comment


                • #38
                  Dirtyharry71
                  Inderdaad bij jou foto's waren er nog redelijk optimale licht omstandigheden maar wanneer je echt bijna in het donker staat...vindt het toestel bijna niks om op scherp te stellen...ik vraag mij af hoe het zou zijn met vuurwerk??

                  Groetjes Ronny

                  Comment


                  • #39
                    Bij een conventionele camera stel je eigenlijk gewoon scherp op oneindig voor vuurwerk dus ik neem aan dat dit ook wel zal lukken voor een digitale camera... noch enkele dagen en we kunnen het proberen, niewaar?
                    Time is a precious little thing....

                    Comment


                    • #40
                      27/12/2002 Vandaag op bezoek geweest bij kunstenaar Fons Verstreken en ik heb een fotoreportage van hem (mogen)maken..
                      Groetjes Ronny.

                      Comment


                      • #41
                        Hi Ronny,
                        knappe site en van zodra Rillaar wat geld heeft voor een eigen website kunnen ze je meteen inhuren.
                        Ik zou hier en daar wat foto's weglaten en enkel de beste er in laten (Bij de natuurfoto's, en Fons bv.)

                        Doe zo verder!
                        Dank u wel.

                        Comment


                        • #42
                          Beste Ronny,
                          Mijn vriendin woont in Rillaar (dus ik kom daar enkele keren per week), het is leuk om de foto's van vroeger en nu te zien (vooral rond de kerk)

                          Als ik mij niet vergis geeft de dochter van Fons Verstreken les aan het college in Aarschot (Beeldende vorming) Ik heb daar 2 jaar les van gehad en ben zeker bekend met de werken van Fons.

                          knappe foto's;
                          en vooral, een knap project !
                          -< België; prachtig land, maar het moest overdekt zijn >-

                          Comment


                          • #43
                            Dag iedereen!!
                            Vandaag een frisse wandeling gemaakt door rillaar en foto's gemaakt, ijs en macro!! ongelooflijk welke vormen ijs kan maken.
                            Ook een heb ik een bezoekje gekregen van een hacker op http://www.rillaar.be en heeft ons gastenboek verknoeid..voor zij die ingetekend hadden..alles is weg.

                            beste frisse groetjes Ronny.

                            Comment


                            • #44
                              Dag beste fotoliefhebbers, lang geleden dat ik nog iets gemeld heb ivm met onze foto site over Rillaar. Ondertussen zijn er een heleboel nieuwe foto's bijgekomen. Ook is de web-site van server verhuist wegens tekort aan webspace en dank zij een gulle sponser is dit probleem nu ook van de baan.

                              Beste foto groetjes aan iedereen van BD.

                              Comment


                              • #45
                                Dag allemaal,
                                graag ook uw aandacht voor Senne..zijn volledig verhaal kan U hier lezen http://www.rillaar.be/news.htm en zijn foto's kan je bekijken in de straten map.

                                Comment

                                Working...
                                X