Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotoalbum print services

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: fotoalbum print services

    Heeft er al iemand zo een service gezien waar je losse bladen kan bij bestellen?

    Dus idee is om vandaag een boek samen te stellen van pak 20 pagina's.
    Na een tijd er dan weer 5 bij te bestellen. Je moet dan allicht met een soort van ringmap systeem werken.

    Bij colormailer kan inititeel 50 pagina's en dan een uitbreidingsset van nog eens 50. Maar heeft er al iemand een iets flexibelere oplossing gezien?

    Uiteindelijk kan je de pixbook albums eenvoudig uit elkaar halen want het is een soort van schroef systeem. Maar je kan bij hen geen losse bladen bestellen.
    Tot sluitertijd, Dirk

    Comment


    • #17
      Re: fotoalbum print services

      Bij www.hema.be kan je reeds al vanaf 15 stuks (vanaf €19.95) losse pagina's bijbestellen. Je moet zelf wel voor een ringkaft zorgen (eventueel ook bij Hema).

      Laat zelf regelmatig foto's afdrukken bij Hema en ben best tevreden van de prijs/kwaliteit.

      Comment


      • #18
        Re: fotoalbum print services

        Oorspronkelijk geplaatst door Vanhamel
        Bij www.hema.be kan je reeds al vanaf 15 stuks (vanaf €19.95) losse pagina's bijbestellen. Je moet zelf wel voor een ringkaft zorgen (eventueel ook bij Hema).

        Laat zelf regelmatig foto's afdrukken bij Hema en ben best tevreden van de prijs/kwaliteit.

        Welke is eingelijk de beste albumservice los van de prijs!
        Pixbook is leuk met de soft maar de afdrukken zijn beneden mijn peil :-)

        Ik wil liever 2x zoveel betalen maar dan wel echte foto quality op mooi papier in een mooie kaft!
        Canon 5d mkII // 50mmL f1.2 // 16-35mmL mkII // 70-200mmL f4.0 // 100mmL f2.8 macro // 135mmL f2.0 // mpe-65mm Macro !

        Comment


        • #19
          Re: fotoalbum print services

          Begin deze week heb ik een foto-album besteld bij www.photoways.com
          Heb het album nog niet in handen, ik hoop dat het meevalt....

          Comment


          • #20
            Re: fotoalbum print services

            ik ben vandaag bij fotobuch terecht gekomen. software geïnstalleerd en ben redelijk enthousiast. Zo erg zelfs dat ik een google search aan't doen ben en zodoende kom ik hier terecht.

            Enthousiasme is een beetje getemperd als ik nu hoor dat de kwaliteit wat tegenvalt bij de anderen. Ik hoop de fotobuch anders is. Ze printen tenslotte op 600 dpi

            enfin, ik ga wat verder zoeken/lezen
            --
            Play Drakensang - a free online mmorpg

            Comment


            • #21
              Re: fotoalbum print services

              Ondertussen heb ik het album (gemaakt bij www.Photoways.com ) thuis ontvangen.
              De levertijd vermeld op hun site klopt niet helemaal maar verder : perfect afgeleverd. Degelijk verpakt. Mooie afwerking. Iedereen die het album te zien krijgt is in de wolken. Het is inderdaad geen "échte" fotokwaliteit, maar afhankelijk van de bedoeling van het album, zal ik zeker nog wel eens gebruik maken van hun service

              Comment


              • #22
                Re: fotoalbum print services

                Hallo vrienden,

                ik heb al een paar albums laten aanmaken via een door SPECTOR ter beschikking gestelde software (te downloaden). Je plaatst je foto's in vooraf bepaalde sjablonen en stuurt dan door via het net. Na zes dagen kan je het album ophalen in de door jou gekozen SPECTOR-winkel.
                Ik vind het resultaat bijzonder goed (goede afdrukken - geen fotopapier !)
                (voor info zie www.spector.be)
                Groeten,
                Tijgerke

                Comment


                • #23
                  Re: fotoalbum print services

                  we moeten ons toch eens een plezier doen en alles in een soort Printservice FAQ steken! Er zijn zoveel services en het zou handig zijn dat ze allemaal op een rij kunt vergelijken!

                  Het is wachten op photobox.ie om eens zo'n printbook service aan te bieden!
                  Canon 5d mkII // 50mmL f1.2 // 16-35mmL mkII // 70-200mmL f4.0 // 100mmL f2.8 macro // 135mmL f2.0 // mpe-65mm Macro !

                  Comment


                  • #24
                    Re: fotoalbum print services

                    Of een degelijk foto-magazine die ze eens voor ons uittest en vergelijkt.
                    Tot sluitertijd, Dirk

                    Comment


                    • #25
                      Re: fotoalbum print services

                      Onlangs via iemand met een uitgebreide kennis albumprinter te horen gekregen. Maar na het lezen van bepaalde threads ben ik er precies niet meer zo zeker van (of is dat intussen al beter geworden)

                      Is er dan geen enkele service die gewoon je fotos in een album afdrukt zoals je bij "echte" fotoboeken ziet ??

                      Waarschijnlijk ga ik eerst even testen op een klein album, en indien het postief is, dan gaan we over naar het echt werk.

                      Comment


                      • #26
                        Re: fotoalbum print services

                        Ik heb die albumprinter ook eens willen uittesten, maar ik versta geen snars van hun software pakket

                        Dan maar terug naar pixbook hoor. Heel mooie prints, die albums. (wel glanzend)

                        Comment


                        • #27
                          Re: fotoalbum print services

                          Beste Mod's,

                          Dit topic komt regelmatig terug.
                          zou het niet mogelijk zijn een soort 'survey' te doen waarbij iedereen die al eens een print of albumservice gebruikt heeft zijn mening kan geven over verschillende topics.
                          Ik denk maar aan:

                          - levertermijn respecteren
                          - verpakking
                          - mogelijkheden van software
                          - keuzemogelijkheden formaat
                          - dpi
                          - printkwaliteit
                          - kwaliteit van het boek
                          -

                          etc.

                          Als dit dan mooi in een tabelletje gerangschikt wordt, dan weet je meteen wat je kan verwachten.

                          Comment


                          • #28
                            Re: fotoalbum print services

                            Vandaag mijn 2 de album van fotobuch in de bus gehad. Ben er zeer tevreden over. Foto's van een goede kwaliteit, mooie kaft waar ik zelf ook foto's en tekst op heb kunnen zetten. Heeft in totaal 16 dagen geduurd tussen de bestelling en de levering.

                            Domi

                            Comment


                            • #29
                              Re: fotoalbum print services

                              Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1
                              zou het niet mogelijk zijn een soort 'survey' te doen waarbij iedereen die al eens een print of albumservice gebruikt heeft zijn mening kan geven over verschillende topics.

                              etc.
                              Ik denk dat dat de bedoeling was van Sven in deze topic
                              Beste BE-ers, Momenteel was ik bezig met een artikel/review te schrijven ivm afdrukcentrale's welke fotoboeken afdrukken. Door onderstaande redenen ben ik ermee gestopt. Wie doet dit: tictac, hema, fotobuch, foto.com, netprint, colormailer, pixbook, albumprinter.nl, albumprintservice, webprint, fotoxs, myphotofun,

                              maar dan moet er natuurlijk wel feedback komen ...
                              Mijn fotowebsite : www.filover.be

                              Comment


                              • #30
                                Re: fotoalbum print services

                                Ik denk dat heel veel afhangt van de manier waarop de vragen gesteld worden, en hoe dit verspreid wordt.

                                Als dit snel en kort kan via een webpagina met enkele kliks, dan kan er behoorlijk veel reactie komen..

                                Groeten,

                                Comment

                                Working...
                                X