Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aan de anciens....

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Aan de anciens....

Toch een beetje stom dat hier geen plugin bestaat om te de-fishen dan.

Jo.

Oorspronkelijk geplaatst door peterke
    Dat plaatst e.e.a. alweer in perspectief.
    Last edited by jwllms; 9 augustus 2005, 10:59.
    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
    Nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tinne
      De reden dat je mij hier nog weinig ziet of hoort is omdat ik het hier gewoonweg te druk vind.
      En dat is heel erg jammer want ik zag je foto's erg graag en ik ben van mening dat ik zeker niet de enige ben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefan16384
        En dat is heel erg jammer want ik zag je foto's erg graag en ik ben van mening dat ik zeker niet de enige ben
        Je bent zeker niet de enige

Toch herken ik wel wat Tinne zegt. Het is hier inderdaad druk geworden Als je 2 à 3 dagen niet langs komt staan er zo 10/11 pagina's met nieuwe posts. Het is geen doen meer om alles bij te houden.

Bovenstaande is absoluut geen kritiek of een wens dat het rustiger moet worden. Integendeel, het is een bewijs dat BD leeft en succes heeft
        Groeten,

Albert Jan

Website AJH
        lidnummer: BD0371NL

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefan16384

Zeer zeker worden haar foto's hier gemist, maar ik denk dat de Tinne Fans wel weten waar haar foto's te vinden.

Greetz
          Wat zou ik missen als ik er zelf niet was?

Comment

Tja , wat moet je hier weer op zeggen , net terug uit vakantie en ik lees deze tread .
            Ik vind het gewoon zielig dat iemand hier weer met vuur gaat spelen

Ikzelf zit zowel op xposed als op BD , en dan heb ik bij zulke zaken toch enorm grote vraagtekens hoor .
            Ik ben ook op bd minder actief dan op xposed en heb daar dan persoonlijke redenen voor en dat is bv dat ik niet graag 20 keer dezelfde vraag beantwoord , en zo zijn er nog een paar zaken , maar ik zie dus ook helemaal het nut niet in om oorlogje tussen de beide forums te gaan maken , mijn slogan hierin is leven en laten leven . Ik heb hier ook al is onenigheid gehad met bepaalde mensen die dan de vraag stellen na 700 posts wat een diafragma is ..... tja dan word ik ook soms is kreteliger maar ik heb dan nadien aan deze persoon ook mijn excusses aangeboden , niet dat ik vond dat ik ineens ongelijk had maar gewoon omdat ik er dan beter niet had op gereageerd.
            Nu wat me aan dit verhaal het meest stoort is dat ik zie dat een lid Padre ineens geband is , dan is mijn vraag waarom?????????? omwille van deze tread ?? , wel ik kan met een gerust hart als x-posed member dan ook zeggen dat ik hem helemaal niet ken , en dat het niemand van bij x-posed is die hier de boel op stelten komt zetten , mocht dit toch het gaval zijn daar zou ik dan ook helemaal niet mee opgezet zijn , en ik denk ook de x-posed crew niet , dus jongens zint eer ge begint zou ik zeggen , en voor de rest kan ik de woorden van Tinne helemaal bijtreden .

Groetjes Rudi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tubbs
              Tja , wat moet je hier weer op zeggen , net terug uit vakantie en ik lees deze tread .
              Ik vind het gewoon zielig dat iemand hier weer met vuur gaat spelen

Ikzelf zit zowel op xposed als op BD , en dan heb ik bij zulke zaken toch enorm grote vraagtekens hoor .
              Ik ben ook op bd minder actief dan op xposed en heb daar dan persoonlijke redenen voor en dat is bv dat ik niet graag 20 keer dezelfde vraag beantwoord , en zo zijn er nog een paar zaken , maar ik zie dus ook helemaal het nut niet in om oorlogje tussen de beide forums te gaan maken , mijn slogan hierin is leven en laten leven . Ik heb hier ook al is onenigheid gehad met bepaalde mensen die dan de vraag stellen na 700 posts wat een diafragma is ..... tja dan word ik ook soms is kreteliger maar ik heb dan nadien aan deze persoon ook mijn excusses aangeboden , niet dat ik vond dat ik ineens ongelijk had maar gewoon omdat ik er dan beter niet had op gereageerd.
              Nu wat me aan dit verhaal het meest stoort is dat ik zie dat een lid Padre ineens geband is , dan is mijn vraag waarom?????????? omwille van deze tread ?? , wel ik kan met een gerust hart als x-posed member dan ook zeggen dat ik hem helemaal niet ken , en dat het niemand van bij x-posed is die hier de boel op stelten komt zetten , mocht dit toch het gaval zijn daar zou ik dan ook helemaal niet mee opgezet zijn , en ik denk ook de x-posed crew niet , dus jongens zint eer ge begint zou ik zeggen , en voor de rest kan ik de woorden van Tinne helemaal bijtreden .

Groetjes Rudi
              Tja die Padre he Ach t is niet voor het eerst dat iemand die hier met ruzie is weggegaan weer eens komt stoken onder andere naam. Het grappige is dat ze vaak te herkennen zijn aan hun taalgebruik.

Verder ben ik het helemaal met eMJeke eens !

Comment

He Peterke, ik zei niet dat ik weg zou blijven !
                Gewoon minder komen
                Idd rept heeft gelijk, teveel posts,teveel volk maar dat is mijn mening he
                @Kariboe, gij zijt ne vent naar mijn hart maar dat wist ge al he
                En voor de fans
                Ik zal nog wel posten hoor maar gewoon iets minder
                "Alive and Kicking"

http://www.pbase.com/tinnew

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tinne
                  Ik zal nog wel posten hoor ...
                  Belofte maakt schuld !

Comment

’t Ja wat moet ik daar allemaal op zeggen, eigenlijk liefst niets, het enige dat ik kwijt wil is dat het op BD druk is, nu en vroeger en toen ik er op kwam ook al, maar wie is daarvan de schuldige ? Ik denk wij zelf hé door ons aller aanwezigheid, logisch toch. Een goed geoliede club of forum heeft en trekt nu eenmaal veel volk en laat ons toch daarom niet treuren.
                    Tot treurnis toe hetzelfde herhalen, och ja, daarvoor zijn er mensen zoals enkele die dat met plezier doen en blijven doen. Gelukkig hadden wij toen we jong en onwetend waren soms een goede onderwijzer( es) om ook ons tot vervelens toe ieder jaar hetzelfde diets te maken, ja ook aan deze die het nooit leerden of begrepen of aanvaarden, zij voelden zich beter begrepen of elders aanvaard, ja waarom ook niet, laat ons gelukkig zijn dat wij( zij) zelf nog deze keuze kunnen maken. Het enige gevaar wat ik in een groot forum, club of massa ervoer was dat sommige antwoorden en of reacties van posters niet stroken met de oorspronkelijke start en of bedoeling van de aanvankelijke posting; omdat men gewoonweg niet alle nakomende post leest en gewoon verder afgaat op de reacties van anderen die de zaak ofwel niet begrepen ofwel reeds uit de context trokken.
                    Dat sommige botsen met mods , zowel vroeger als nu is toch gewoon normaal, nog wij nog zij zijn onfeilbaar ( mensen), wat niet mag is een rancuneus gedrag van geen van de partijen. Naar mijn mening gaat het goed met BD laten wij het zo houden en fotokes trekken . Nu en dan zo een discussie starten is misschien voor sommige niet leuk, maar dat hoort er nu eenmaal bij, als het maar niet te vaak is en uit de hand loopt .
                    Veel fotogenot aan iedere lezer toegewenst vanwege roland.

Comment

Quote:
                      Originally Posted by jacg
                      Als we nu gewoon deze thread verwijderen en weer bezig gaan met onze hobby???

Goed idee, ik ben voor.

Volledig eens met deze mensen.

Er is door verschillende partijen de wens uitgedrukt om het zwart maken van beide "groepen" te stoppen.

Ik vraag me eigenlijk af wat nut het heeft om deze discussie in leven te houden, of ben ik naïef

Ga verdorie verder met de bedoeling van deze prima site en laat nu iemand van de "directie" het verstand hebben om eea eens met de andere groep, privé, uit te praten, maar niet hier aub.

Jezus mensen, als het hier al niet lukt, wat dan met de rest van de wereld

Comment

Iedereen heeft zijn hart eens kunnen luchten, het "zinnetje" is weg, padre is gebanned, de zon schijnt, de batterijen zijn opgeladen.
                        Het wordt weer tijd om het fototoestel boven te halen en foto's te maken en die op om het even op welk forum, al is het in Oezkranistanopolië, te showen.

Amen.
                        Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tubbs
                          Nu wat me aan dit verhaal het meest stoort is dat ik zie dat een lid Padre ineens geband is , dan is mijn vraag waarom??????????
                          Het is dan ook heel toevallig dat een nieuw forumlid met zero posts en bijzonder weinig info in z'n profiel in deze topic in z'n allereerste post gewoon een link opgeeft naar Xposed. Ook de "toevallig" ontvangen e-mail met nog een poging om hier de zaken op stelten te zetten is eerder zielig te noemen. Mensen met een gezonde dosis mensenkennis zullen de juiste context wel begrijpen, dat blijkt ook uit de reply's die erop volgen en de PM's die we hebben gekregen.
                          Maar voor Padre heeft dit wel als resultaat dat we eens dieper in de forumlogs zijn gaan kijken. En wat blijkt, zoals reeds enkele mensen veronderstelden hebben we hier nog maar eens te maken met een oude bekende. Een tweede account aanmaken is niet toegestaan, en zeker niet om wat heibel te komen maken. Vandaar dat user Padre gebanned werd.

Wat betreft Xposed, daar is hier in het forum nog nooit een slecht woord over gevallen, doe maar eens een zoekactie: tot de opmerking van Padre is hier zelfs nog nooit over Xposed gesproken.
                          We kennen heel wat leden van Xposed, een aantal onder hen komt ook hier in min of meerdere mate foto's posten. Geen enkel forumlid wordt daar op aangekeken of anders behandeld op BD, iedereen is en blijft hier welkom.
                          De enige uitzondering hierop zijn de twee personen die hier gebanned werden om heel duidelijke redenen. Als het de bedoeling is om op BD keet te schoppen met als achterliggende redenen BD in een slecht daglicht te stellen om op Xposed leden te werven, zal er ook ingegrepen worden.

De thread verwijderen doen we niet, we hebben niets te verbergen en er mag al eens gediscussieerd worden zolang dit met respect voor elkaar zal gebeuren.
                          Toch willen we met deze laatste toelichting hier een einde maken aan deze discussie en de thread afsluiten. Forumleden met vragen of opmerkingen kunnen deze steeds via e-mail of PM stellen.

Verder wil ik de deelnemers aan deze topic bedanken voor het verloop van de discussie, die ondanks een poging toch respectvol en zonder schelden is verlopen.

Willy
                          Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Working...
                          X