Ik heb gisteren wat liggen neuzen in het archief van BD en het zit zo dat je dan via links nogal van de ene thread naar een andere surft, wat natuurlijk heel informatief is ...
Wat me nogal opviel is dat er blijkbaar tss de periode juni - juli - augustus van 2004 nogal veel anciens het forum verlaten hebben omdat BD naar een bedenkelijk niveau zou gezakt zijn...
Hier een paar voorbeelden :
"Bye Bye bd"
"Wat is hier aan de hand"
Ik ben pas lid sinds april 2005, dus (naar de anciens toe) vraag ik me af :
-Was het hier vroeger dan werkelijk zoveel leuker, informatiever, eerlijker ?
-Zoja, waarom ?
-Waren de "verlaters" te bekrompen van geest ? (uit de threads blijkt dat ze toch een serieuze bijdrage vormden voor het forum)
-Bestaat er geen manier om deze mensen te overtuigen om terug te komen ?
-Wat denken jullie over het "niveau" van BD vandaag ?
-Hoeveel "anciens" blijven er eigenlijk de dag van vandaag nog over ?
@ mods:
Het is hier niet de bedoeling om nen enormen "Flame-thread" te starten en begrijp me niet verkeerd, persoonlijk ik vind dit forum verreweg uitstekend (op een paar foutjes na, maar een 100% perfect forum is praktisch onhaalbaar), en apprecieer ten zeerste de 'blood, sweat & tears" jullie er allemaal insteken...
Maar ik kan me moeilijk voorstellen dat dit vroeger nog zoveel béter was, en vraag me dan ook af in welke vorm dit vroeger het geval was.
Wat me nogal opviel is dat er blijkbaar tss de periode juni - juli - augustus van 2004 nogal veel anciens het forum verlaten hebben omdat BD naar een bedenkelijk niveau zou gezakt zijn...
Hier een paar voorbeelden :
"Bye Bye bd"
"Wat is hier aan de hand"
Ik ben pas lid sinds april 2005, dus (naar de anciens toe) vraag ik me af :
-Was het hier vroeger dan werkelijk zoveel leuker, informatiever, eerlijker ?
-Zoja, waarom ?
-Waren de "verlaters" te bekrompen van geest ? (uit de threads blijkt dat ze toch een serieuze bijdrage vormden voor het forum)
-Bestaat er geen manier om deze mensen te overtuigen om terug te komen ?
-Wat denken jullie over het "niveau" van BD vandaag ?
-Hoeveel "anciens" blijven er eigenlijk de dag van vandaag nog over ?
@ mods:
Het is hier niet de bedoeling om nen enormen "Flame-thread" te starten en begrijp me niet verkeerd, persoonlijk ik vind dit forum verreweg uitstekend (op een paar foutjes na, maar een 100% perfect forum is praktisch onhaalbaar), en apprecieer ten zeerste de 'blood, sweat & tears" jullie er allemaal insteken...
Maar ik kan me moeilijk voorstellen dat dit vroeger nog zoveel béter was, en vraag me dan ook af in welke vorm dit vroeger het geval was.
Comment