Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

online kopen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: online kopen

Wel ik heb zo'n 70-300 van SIGMA, voor Canon, en bij Grobet in Antwerpen heb ik hem 149 euro betaald.

Goeie lens, voor zijn geld. Verwacht geen wonderen. Heeft nogal last van abberaties, en ik denk dat de APO daar beter op doet.

En de autofocus, ik heb onlangs een Canon 70-200L 2.8 USM op mijn 350D mogen klikken en man ja dat is wel een verschil! Daartegenover is die SIGMA wel een slakje. Maar je gaat dat alleen vandoen hebben bij aktiefoto's waarschijnlijk.

In ieder geval, if you're on a tight budget is die 70-300 nog te doen hoor

Groetjes,

Dave
    pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mustafa
      Ik had nog een vraagje over die sigma 70-300. Ik lees op het net dat het een uitstekende lens is voor zijn geld, maar dat de AF aan de trage kant is. Maar wat is aan de trage kant? Is dat trager dan een les van een paar duizend euro of is dat trager dan de canon kitlens ?
      De AF is trager dan de kitlens, omdat de kitlens (18-55) nooit veel moet opschuiven. Als je met de SIGMA van dichtbij naar oneindig ver moet gaan, of je AF twijfelt en moet over en weer, ja man dat is een wandeling!

Dave
      pixelpusher

Comment

heb de hele middag met de tamron 70-300 mogen spelen en die bevalt mij ok zeer goed en was op vooraad dus dat is hem geworden
        Flickr

Comment

Ik ga een van de volgende weken naar Corné aangezien ik daar de Sigma lens 70/200 F2.8 EX APO IF voor de Nikon D70 besteld heb .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nicodejong
            heb de hele middag met de tamron 70-300 mogen spelen en die bevalt mij ok zeer goed en was op vooraad dus dat is hem geworden
            Hoe verhoudt deze tamron zich ten opzichte van de sigma 70-300? Als ik juist gezocht heb, is de tamron nog net iets goedkoper dan de sigma...
            Iemand die de vergelijking in de praktijk kan maken?
            Canon 350d + Tamron 17-50mm 2.8 + Sigma 70-200mm 2.8
            Mijn Flickraccount

Comment

volgens de fotozaak waar ik hem vandaan heb zijn ze even duur
              Flickr

Comment

Working...
              X