Ja, tot nu is het nog goed??, Maar wat na een hete zomer??? leg ze eens een half uur in de oven op 50° ???
De badge kan ertegen...maar de lijm of erger de tas???
Originally posted by mic
Ja, tot nu is het nog goed??, Maar wat na een hete zomer??? leg ze eens een half uur in de oven op 50° ???
Oke Mic, als mijn madam slaapt doe ik de test... 50 graden Celsius is oke ? Watch out this space !
Originally posted by mic
Oke Mic, als mijn madam slaapt doe ik de test... 50 graden Celsius is oke ? Watch out this space !
Daar willen wij foto's van zien !!!
Originally posted by zippo
Ik heb de mijne vandaag op mijn tas genaaid, en das nog de beste manier
Monique
En toen stapte Jee-eSTeke in zijn voitureke, richting Lommel. Daar aangekomen, vroeg hij op het stadhuis waar Zippo woont. Zippo???? nooit van gehoord....
Toen herinnerde hij zich een posting van Zippo waarin ze zei dat ze op 30m van Vossemeren woonde. Aangezien dit pretpark beveiligd wordt door de firma waar onderstaande werkt, en waar onderstaande voor zijn werk, weliswaar lang geleden, nog eens geweest is, reed deze met zijn voitureke rond het park en belde aan iedere deur aan die aan het park grensde. Na 3 dagen en 2 nachten.....Zippoke, hoe ist???? seg, ik heb hier een badgeke en een zakske.....ik heb gelezen dat gij goed kunt naaien (?!). Zoude gij dat eens willen proberen met mij(n badgekes)?
I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....
Van mijn madam Marc ? Of van den oven ? Of van de tas ? Je zegt het maar....
Ge gaat uw madam toch nie in den oven zetten, Flurk ?
Trouwens, zo ne playboy als gij krijgt zijn madam toch in een wip ( let op de woordspeling ) op 50 graden of misschien meer ?
Trouwens, zo ne playboy als gij krijgt zijn madam toch in een wip ( let op de woordspeling ) op 50 graden of misschien meer ?
Oven te klein Marc !!!!! Enne de rest.... ik verbrand ni graag mijn pollen hoor !!!!
Oven te klein Marc !!!!! Enne de rest.... ik verbrand ni graag mijn pollen hoor !!!!
Comment