Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Topics waarvan de foto's niet meer online zijn

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Topics waarvan de foto's niet meer online zijn

    eerm, na dat jaar moet je dus betalen hee
    alhoewel ik er al bijna een jaar op zit en nog steeds 10 months for free heb staan

    trouwens, je kan gerust free hosts gebruiken.. zolang ze bestaan.
    foto als spiegel of als venster?

    Comment


    • #17
      Re: Topics waarvan de foto's niet meer online zijn

      Oorspronkelijk geplaatst door parakiet
      trouwens, je kan gerust free hosts gebruiken.. zolang ze bestaan.
      Inderdaad, als je je bewust bent van de eventuele nadelen ...
      Sven
      --
      Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

      Comment


      • #18
        Re: Topics waarvan de foto's niet meer online zijn

        idd, haal je een goed punt aan!

        ik zet daar men foto's op om aan vrienden/kennissen/BD te laten zien.

        als je vele uren in je website steekt dan klop je best aan bij een degelijke betrouwbare host.
        foto als spiegel of als venster?

        Comment


        • #19
          Re: Topics waarvan de foto's niet meer online zijn

          misschien niet echt on-topic maar ik zit al meer dan een jaar bij pictureparking en dat blijft gratis hoor.
          Ze hebben laatst hun server vernieuwd (is idd veel sneller geworden) en hebben ook de button om donaties te doen wat duidelijker gemaakt
          Kweet niet hoe ze het doen, maar zolang ze blijven bestaan maak ik er gebruik van
          [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

          Comment


          • #20
            Re: Topics waarvan de foto's niet meer online zijn

            Sinds vorig jaar Pixelfish.be plots stopte met de gratis (én betalende versie) online fotoalbums is mijn vertrouwen in gratis fotoservers toch behoorlijk aangetast hoor. Net zo goed is Pictureparking morgen aan de beurt.

            Doe maar eens een zoekactie naar "Pixelfish" op het forum.

            Wil je echt betrouwbaar foto's tonen, kies dan voor een grote naam en betaal ervoor.
            Hombre

            Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

            Comment


            • #21
              Re: Topics waarvan de foto's niet meer online zijn

              Als professioneel automatiseerder heb ik toch zo m'n bedenkingen bij het geautomatiseerd verwijderen van topics

              Een computer is en blijft een heel dom beest en snapt niets van de waarde van een topic. De computer kan absoluut niet beoordelen of een topic gewist mag worden, en criteria daar voor opstellen lijkt mij onmogelijk.

              Enige optie zou zijn om topics naar een archief te verplaatsen na enige tijd (mits de forum software of anderzins dit ondersteund) Op basis van broken links constateren dat het topic gewist kan worden gaat zeer zeker problemen geven.

              Broken links zijn één van de nadelen van het medium. Het is vluchtig in tegenstelling tot het ouderwetse afdrukken, maar zoals iemand heeft gezegd: ieder nadeel heeft z'n eigen voordeel
              Groeten,

              Albert Jan

              Website AJH
              lidnummer: BD0371NL

              Comment


              • #22
                Re: Topics waarvan de foto's niet meer online zijn

                Dankzij de uitleg van Sven, waarvoor dank, begrijp ik ook dat het heel moeilijk en/of onwenselijk zou zijn om topics automatisch te gaan verwijderen.
                Ik kan mij ook inbeelden dat dit voor de vrienden die BD up and running houden een zware extra overlast zou betekenen. Niet alleen het technisch aspect, maar ook geconfronteerd worden met posters die vinden dat hun topic onterecht de cyber vuilnismand in gekieperd werd.

                Ik hou ook niet zo sterk van "Gratis". Heb nu wel nog mijn fotopic, maar de dag dat die stoppen met de gratis service kies ik voor iets dat betalend is en waar ik de vrijheid heb om mijn eigen management software te installeren of zelf dingen te ontwikkelen. Voor fotopic was ik bij instantlogic en die zijn dus ook verdwenen.

                Dus: keep your photos online, please!
                http://pieterbie.skynetblogs.be

                Comment


                • #23
                  Re: Topics waarvan de foto's niet meer online zijn

                  Oorspronkelijk geplaatst door pieterbie
                  Dus: keep your photos online, please!
                  pieterbie, waarschijnlijk naar aanleiding van mijn topic dat je dit hebt gestuurd.
                  Ik heb de foto's weer online gezet.
                  Ik zou het gemakkelijk vinden indien degene die de thread start, dat ook zou kunnen afsluiten.
                  www.bartdeweer.be

                  Comment


                  • #24
                    Re: Topics waarvan de foto's niet meer online zijn

                    Oorspronkelijk geplaatst door bartekek
                    pieterbie, waarschijnlijk naar aanleiding van mijn topic dat je dit hebt gestuurd.
                    Ik heb de foto's weer online gezet.
                    Ik zou het gemakkelijk vinden indien degene die de thread start, dat ook zou kunnen afsluiten.
                    Neen hoor Bart, ik denk niet dat de posts van jou waren, maar in ieder geval toch bedankt om je foto's terug online te zetten.
                    http://pieterbie.skynetblogs.be

                    Comment


                    • #25
                      Re: Topics waarvan de foto's niet meer online zijn

                      Als mijn foto's niet meer zichtbaar zijn, dan ligt dat aan Imageshack. Ik gebruik Fotopic niet om de foto's hier te laten zien, want daar wordt er nog meer compressie toegepast waardoor de foto's niet meer scherp genoeg zijn.
                      Maar ik dacht dat ze bij Imageshack vrij lang bleven staan. Heel af en toe gaat er daar wel iets mis, en dan is het mogelijk dat die een tijdje niet meer te bekijken zijn. Als je zelf een website maakt, dan kan er ook altijd wel eens iets mislopen.
                      http://barthuysmans.smugmug.com/
                      BD0338BE

                      Comment


                      • #26
                        Re: Topics waarvan de foto's niet meer online zijn

                        Ik plaats mijn (weinige) foto's die ik op BD wil linken, gewoon op de webspace die bij mijn ADSL-abonnement hoort. Daar kunnen tenminste 250 foto's op .

                        Comment


                        • #27
                          Re: Topics waarvan de foto's niet meer online zijn

                          Oorspronkelijk geplaatst door pcwiet
                          Ik plaats mijn (weinige) foto's die ik op BD wil linken, gewoon op de webspace die bij mijn ADSL-abonnement hoort. Daar kunnen tenminste 250 foto's op .
                          Inderdaad, ik denk dat 12 van mijn 50 mega skynet space gebruikt is voor BD-posts.
                          Sinds skynet de blogs beschikbaar gemaakt heeft gebruik ik ook dat medium om te linken. De blogs hebben natuurlijk de jongste tijden ook wat probs gekend, maar toch redelijk betrouwbaar.

                          En waarom niet eens een fotoke linken van op mijn blog:

                          http://pieterbie.skynetblogs.be

                          Comment


                          • #28
                            Re: Topics waarvan de foto's niet meer online zijn

                            En even een andere denkpiste lanceren...

                            Is het een idee om de foto's die worden gepubliceerd, voortaan op de eigen website van Belgium Digital zelf te stockeren? Dus telkens de foto uploaden ipv een link te plaatsen. Dan heb je nooit meer een probleem met broken links, en ben je totaal onfhankelijk van het al dan niet online zijn van de diverse fotohostings.

                            Ja, ik weet wel dat er dan heel wat meer datatrafiek zal gerealiseerd worden naar de server van BD, maar mischien kan BD deze foto's plaatsen op de server die Teddy-Bear aangaf. En als het lidmaatschap dan 0,5 € per jaar wordt verhoogd dan zijn de kosten betaald.

                            Shoot ...
                            Last edited by MDF; 30 juli 2005, 08:10.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Topics waarvan de foto's niet meer online zijn

                              Ik denk dat dit de zaak er niet eenvoudiger op maakt voor onze BD-vrienden.
                              http://pieterbie.skynetblogs.be

                              Comment


                              • #30
                                Re: Topics waarvan de foto's niet meer online zijn

                                Oorspronkelijk geplaatst door MDF
                                En even een andere denkpiste lanceren...

                                Is het een idee om de foto's die worden gepubliceerd, voortaan op de eigen website van Belgium Digital zelf te stockeren? Dus telkens de foto uploaden ipv een link te plaatsen. Dan heb je nooit meer een probleem met broken links, en ben je totaal onfhankelijk van het al dan niet online zijn van de diverse fotohostings.

                                Ja, ik weet wel dat er dan heel wat meer datatrafiek zal gerealiseerd worden naar de server van BD, maar mischien kan BD deze foto's plaatsen op de server die Teddy-Bear aangaf. En als het lidmaatschap dan 0,5 € per jaar wordt verhoogd dan zijn de kosten betaald.

                                Shoot ...
                                Dit is niet realistisch en onbetaalbaar, die €0,5 zal eerder een druppel op een gloeiende plaat effect geven. We zitten nu al met een datatrafiek van een stúk boven de 100Gb en daar zitten maar een handvol foto's bij. Je kan je voorstellen wat dat gaat geven nu er maandelijks enkele duizenden foto's aan 100 á 200kb bijkomen die dan ook weer enkele duizenden keren gaan bekeken worden
                                Hombre

                                Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                                Comment

                                Working...
                                X