Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rare vraag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Rare vraag

kheb het gevonden,
    Ik geef hen een visitekaartje met amateurfotograaf op en geef het het na de verrassing zeggen ze, o leuk..
    Dan zeg ik, moesten ze die willen kunnen ze die dan downloade, en als ik ze nie willen dan zet ik die er nie op, maar ze willen wel allemaal hun foto dus ja héhé
    Last edited by dvcgraphics; 11 augustus 2005, 22:33.
    http://www.busimatch.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dvcgraphics
      na de verassing zeggen ze, o leuk..
      Doe je regelmatig shootings op begrafenissen dan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT
        Dat heb je niet enkel met witte toeters hoor! Ik stond eens met m'n Fuji'ke op een brug over de autostrade om wat nachtfotografie te doen, je weet wel, zo met die strepen van de autolampen ... duurde geen 10 minuten of er stopte een combi achter mij
        Je had je flits toch afgezet?

seppuku.

Comment

ik neem nogal veel candid streetshots, en volgens mij is het enige wat telt een beetje gezond verstand, zie je onmiddelijk een negatieve blik stop dan maar, zie je geen reaktie doe je ding en doe misschien zoals ik en ga naar de gefotografeerde en vraag of ze een email hebben, zoja toon het rezultaat en stuur hun je foto zeker op, je zou versteld staan hoe de misschien in eerste instantie argwaan omslaat naar respect.
          Het gevaarlijkste is op evenementen bij personen die wat teveel een of ander genotmiddel gebruikten ( z.a alkohol enz) een onthouding is hier meestal op zijn plaats
          en onthou je zeker van fotografie op een strand waar naakte of halfnaakte mensen aanwezig zijn
          Last edited by Guest9; 9 augustus 2005, 18:34.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT
            Doe je regelmatig shootings op begrafenissen dan
            hehe, rechtgezet... urnes fotograferen, leuk...
            http://www.busimatch.com

Comment

Working...
            X