Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Daar is hij dan... BD III -dag album from Flurk

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Luc.iKKe
    Doemme Flurk, eigenlijk ben jij zone Flurk nog niet! Alle gekheid op fotografische stokjes, als je op pensioen moet zijn om zulke beelden te maken stop ik morgen met werken. Hoed af en volgende keer betaal ik je een Leffe want dit is een feest om naar te kijken.
    Luc, direkt doen man je hebt al zeker meer tijd om fotoskes en pinte te pakken ! Enne wat die Leffe betreft...genoteerd en al in dank aanvaard !

    Comment


    • #32

      Werkelijk prachtig album, flurk
      om jaloers op te worden.....

      Anja
      Nikon / Tamron

      Comment


      • #33
        Flurk, ondanks je gebabbel en gechat en het gevlei richting het vrouwelijk deel van BD moet ik zeggen dat je oog hebt voor mooie plaatjes! Mooi album Flurk

        Groeten,

        gert
        Come on, don't be a bore: visit my photolog!BlackAdder's Finest Photographs

        Comment


        • #34
          Originally posted by DutchPoison

          Werkelijk prachtig album, flurk
          om jaloers op te worden.....
          Anja
          Dank u wel voor de vleiende woorden Dutch, die van jouw zijn ook niet mis hoor !!!

          Comment


          • #35
            Originally posted by BlackAdder
            Flurk, ondanks je gebabbel en gechat en het gevlei richting het vrouwelijk deel van BD moet ik zeggen dat je oog hebt voor mooie plaatjes! Mooi album Flurk
            Groeten,
            gert
            Gert, een goed oog begint bij de vrouwtjes man ! Zeker weten... de rest komt vanzelf !

            Comment


            • #36
              Flurk
              wat mij bevalt aan de foto's. is dat als je goed kijkt op de locatie dat er meer is om te fotografen dan je in de eerste instantie ziet ik vind het zeer mooie foto,s en de ZW spreken mij ook aan
              Bedankt en weer tot ziens

              Groetjes NoName
              D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
              www.langenacker.nl

              Comment


              • #37
                Originally posted by NoName
                Flurk
                wat mij bevalt aan de foto's. is dat als je goed kijkt op de locatie dat er meer is om te fotografen dan je in de eerste instantie ziet ik vind het zeer mooie foto,s en de ZW spreken mij ook aan
                Bedankt en weer tot ziens
                Groetjes NoName
                Tnx NoName, inderdaad, met goed rond te zien, vooral naar details, kun je bijna op iedere plaats blijven fotograferen.

                Comment


                • #38
                  Prachtig album. Veel van te leren!

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by ptr
                    Prachtig album. Veel van te leren!
                    Tnx Ptr !

                    Comment

                    Working...
                    X