Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

'k was er ook op de BD dag...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Originally posted by flurk
    Gelukt nu, enne bekanst sprakeloos ! Ja meiske daar zijn geen woorden voor... alle superlatieven schieten hier tekort ! Ik ben echt onder de indruk !
    Oei, Flurk bijna sprakeloos, dat is niet mogelijk

Bedankt
    eMJeke
    website

Comment

Originally posted by Jempi
      Ja eMJeke, je hebt een goed oog en een goede camera - het resultaat zie je. Mij smaken de zw/w foto's vooral - de sfeer - en die foto van die (bewaakte) kaarsen, zeer mooi allemaal.
      Dank je Jempi... inderdaad goede camera, 'k was er direct verzot op! Ene wat denk je ervan nadat je hem gisteren ook eens in je "pollen" hebt gehad, ook een klein beetje verliefd?
      eMJeke
      website

Comment

Woorden schieten me te kort als ik uw foto's zie
        Als ik eerder had geweten dat gij zulke foto's zou maken was ik er wel voor gesprongen
        http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Comment

Originally posted by Tommie
          eMJeke, ik heb je album bekeken en het ziet er zeer mooi uit
          -------------------------------------------
          Greetz,
          Blij dat je het mooi vond Tommie!
          eMJeke
          website

Comment

Mooi EMJeke,
            echt mooi, wauw, hawel zo leer ik nu ook bij se als beginneling.Meegaan naar zo'n shootingday, zelf niet veel fotookes trekken, maar wel de omgeving bekijken en nadien zien wat ik nie gezien heb... (begrijpen wie begrijpen kan).
            Bedankt om je mooie foto's met ons te delen!
            groetjes,
            Kristien
            Olympus E500
            take the time it takes so it takes less time...
            www.pnh.be

Comment

Originally posted by Tribal69
              Zeker weten knap album eMJeke
              Dank je wel Tribal!
              eMJeke
              website

Comment

Hey eMJeke,

Mooie collectie, ik zag je verzameling al eerder deze dag, maar heb nu dan effe de tijd om ze rustig te bekijken.
                Het is erg moeilijk om hier enkele favorieten aan te duiden (je bent enorm gegroeid in de fotografie de laatste tijd - ze zijn echt heel knap, allemaal).
                Allez toch een poging: Bouten, Wissel, Doorkijk, Trappen, Mijn en Zuil, maar morgen zijn er dat misschien andere...

edit: Deze reply was van Jakke - ik merkte dat Jacki hier nog op deze computer was ingelogd

Jakke, dus....
                Meer foto's op Mukblog

Comment

eMJeke, ik ben niet het type van waauw en knap en schitterend, maar als het echt mooi is zeg ik het ook wel. Mooi dus, echt mooi (er staan behoorlijk wat mooie dingen op uw website) Aangenaam u gisteren te leren kennen.
                  Luc "iKKe"
                  http://www.jip.be/luc

Comment

Zeer mooie foto´s!
                    Proficiat,

Jos
                    http://www.jos-echelpoels.smugmug.com

Comment

PRACHTIG

Comment

Originally posted by Triker
                        Woorden schieten me te kort als ik uw foto's zie
                        Als ik eerder had geweten dat gij zulke foto's zou maken was ik er wel voor gesprongen
                        Dank je Triker...
                        BTW ik begrijp niet waar je voor gesprongen zou zijn?
                        eMJeke
                        website

Comment

Originally posted by k10
                          Mooi EMJeke,
                          echt mooi, wauw, hawel zo leer ik nu ook bij se als beginneling.Meegaan naar zo'n shootingday, zelf niet veel fotookes trekken, maar wel de omgeving bekijken en nadien zien wat ik nie gezien heb... (begrijpen wie begrijpen kan).
                          Bedankt om je mooie foto's met ons te delen!
                          groetjes,
                          Kristien
                          Graag gedaan Kristien en dank je voor je reactie. BD en het forum zijn er om foto's met elkaar te delen en er van te leren, ik heb hier veel geleerd en leer nog elke dag bij, ook ik heb in de andere albums foto's gezien van dingen die ik ginds niet gezien heb, dat is het leuke van zo'n dag en de albums nadien.
                          eMJeke
                          website

Comment

zeer goed album ; goede komposities , belichting. Knap.

Comment

Originally posted by Jacki
                              Hey eMJeke,

Mooie collectie, ik zag je verzameling al eerder deze dag, maar heb nu dan effe de tijd om ze rustig te bekijken.
                              Het is erg moeilijk om hier enkele favorieten aan te duiden (je bent enorm gegroeid in de fotografie de laatste tijd - ze zijn echt heel knap, allemaal).
                              Allez toch een poging: Bouten, Wissel, Doorkijk, Trappen, Mijn en Zuil, maar morgen zijn er dat misschien andere...
                              edit: Deze reply was van Jakke - ik merkte dat Jacki hier nog op deze computer was ingelogd
                              Jakke, dus....
                              Hey Jacky ikbedoelnatuurlijkJakkedus
                              Dank je voor je interesse en je reactie... en ja ik heb (hier op BD) al heel wat geleerd en niet alleen wat een invulflits is of DOF, maar veel meer en hoop (hier op BD) dat nog te leren !

eMJeke
                              website

Comment

Originally posted by Luc.iKKe
                                eMJeke, ik ben niet het type van waauw en knap en schitterend, maar als het echt mooi is zeg ik het ook wel. Mooi dus, echt mooi (er staan behoorlijk wat mooie dingen op uw website) Aangenaam u gisteren te leren kennen.
                                Dank je Luc.iKKe voor je interesse en vooral voor je reactie

Aangenaam u gisteren te leren kennen.
                                Dit is wederzijds!
                                eMJeke
                                website

Comment

Working...
                                X