Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Speciaal voor jullie allemaal ...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Aanvaard ons aller dank BD-Crew. We zitten al te wachten op BD-4... En al was het nat buiten, toch zijn we erin geslaagd om verschillende prachtige albums te creeren.
    P.S. Geef ons meer van dat please !

Comment

Schitterend verhaal Peter
      Wat zou ik missen als ik er zelf niet was?

Comment

Ik kan mij alleen aansluiten bij de rest. Bedankt Jaja en BD-crew!
        Wij hebben ons goed geamuseerd, spijtig alleen dat die Chinezen ons
        bijna buitengekeken hebben of we zaten daar deze morgen nog...
        Zeker op post voor de volgende keer!!!!
        Jempi
        CANON Ixus 800 IS
        BD0978BE

Comment

Aan Jaja en de hele BD crew, ook bedankt voor de gezellige BD dag, mijn eerste maar zeker niet de laatste. Triker en vriendin bedankt voor het gezelschap op de natte rit en aan J@n bedankt om niet in mijn kofferbak te glijden en alzo onze camera's van verder onheil te besparen en aan alle anderen "see you all next time"
          Luc "iKKe"
          http://www.jip.be/luc

Comment

Peter tof verhaal in een science fiction kleedje gehuld
            Take care ! - Fuji S2 Pro - http://www.tribal69.be

Comment

Beste BD'ers,

Ik heb met veel deugd alle foto's van de voorbije BD-dag bekeken.
              Spijtig genoeg kon ik er ook deze keer niet bij zijn. Hopelijk lukt het op een van de volgende BD-shooting days.

Misschien eens organiseren op een verlengd week-end, zodat het ook op een zondag kan georganiseerd worden.

Zaterdagen zijn voor mij niet altijd makkelijk.

Geert
              Nikon D80

Comment

Hallo Jempi,

Euh, het restaurant sluit normaal gezien om 23 uur, dus mogen we nog niet klagen .

Jaja

... spijtig alleen dat die Chinezen ons bijna buitengekeken hebben of we zaten daar deze morgen nog...
                Zeker op post voor de volgende keer!!!!
                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Inderdaad, het was een geslaagde dag! De eerste BD-dag voor mij, maar zeker niet de laatste ! Alles was prima "OK"!
                  BRAVO VOOR JAJA EN DE BD-CREW !
                  En ook voor iedereen die daar was natuurlijk! Nice sfeerke!
                  Peter
                  Turn beauty inside out!

Canon Stuff

http://users.telenet.be/Drah/

Comment

Ziite gij dan ook in de klup van de bloemenschikkers???? Da's mijn nieuwe hobby.....ik had allang begrepen dat DF niks voor mij was. Iemand interesse in een gesigneerd boek van E.M.????
                    Milledju Jee-esteke, dan gaade gij mijn vrouw nog tegen komen zeker ! Zij doet daar ook van alles mee ! Pastoep hee manneke, t' is geen gemakkelijke hoor !!!
                    P.S. We hebben je gemist gisteren !!!!!!!! Nu moestik da Kasteelbier alleen opdrinken.....

Comment

hoop er ooit eens te kunnen bij zijn.

Comment

Hello,

Ja, jaja en crew 't is jullie vergeven al was het flink balen daar op dat moment aan die Japanse tuin. Wachten en wachten en afvragen waar jullie bleven tot dat telefoontje "de opheldering" bracht . Visio en ik hebben dan een blitzbezoek aan die tuin gebracht en er enkele fotokes genomen. Deze zal ik eerstdaags posten zodat nietkomers ook eens van die mooie tuin genieten !!
                        Jammer genoeg kon ik niet langer blijven dan zeven uur aangezien ik omstreeks 20.30 in Brussel diende te zijn.
                        Volgende keer beter hé.
                        Groeten Scorpio

Comment

Zeer plezierig om er de laatste uurtjes bij te zijn

Hopelijk de volgende shooting de hele dag erbij aanwezig te zijn .

Bedankt BD-crew en aanwezigen !

mvg, partner en
                          Z900
                          Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

Comment

Originally posted by jaja
                            Sorry aan JanVa1966 en Scorpio, die zelf hun plan hebben moeten trekken in de Japanse Tuin terwijl wij in de mijn van Beringen zaten ...
                            No problemo, Jaja... ik heb foto's kunnen nemen zonder dat er een of andere zot zijn neus en/of telelens voorstak dus... mij hoor je niet klagen

Ingang Japanse tuin >>> http://home.pi.be/travelspot/bd/HTML/index.htm
                            Jan
                            www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

Comment

Originally posted by Triker
                              En de BD crew ook bedankt voor de toffe dag
                              En tevens een ieder bedankt die aanwezig was of bijna achterin de kofferbak zat
                              zit nog met de bibber achter de computer
                              groet jan
                              D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                              www.langenacker.nl

Comment

Originally posted by Luc.iKKe
                                Aan Jaja en de hele BD crew, ook bedankt voor de gezellige BD dag, mijn eerste maar zeker niet de laatste. Triker en vriendin bedankt voor het gezelschap op de natte rit en aan J@n bedankt om niet in mijn kofferbak te glijden en alzo onze camera's van verder onheil te besparen en aan alle anderen "see you all next time"
                                Ben blij dat alles goed gegaan is ,zit nog met de na bibber achter de computer
                                Groetjes langenacker
                                D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                                www.langenacker.nl

Comment

Working...
                                X