Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto upload beperkingen, vraagje aan BD crew

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Foto upload beperkingen, vraagje aan BD crew

Zou het niet mogelijk zijn om die controle op de pixels en size te doen tijdens het verwerken van een post. Want ik vind het vervelend dat je regelmatig een topic tegenkomt waar dan een rode tekst van een mod staat dat de foto niet voldeed.

Op andere fora heb ik al meegemaakt dat je gewoon niet kan plaatsen als het niet voldoet. Dan weet de poster het meteen en heb je minder dode threads.
    Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frevaro
      lekker uitnodigend om hier je hobby uit te voeren.
      eerst effe afzeiken maar gelukkig wel een oplossing bieden
      niets afzeikend.

grootte en size van foto is een strikte forumregel, in het begin had ik er ook last mee. maar er valt goed mee te leven!

tientallen mensen posten reeds jaren foto's onder deze normen zonder te klagen en met prachtig resultaat...klik maar even door naar 'showcase'
      trouwens, het hele systeem gaan willen veranderen omdat jij persoonlijk een probleem hebt, er zijn andere manieren

natuurlijk wil ik graag een oplossing bieden, ondertussen zijn hier al meerdere manieren vermeld!

het moet frustrerend zijn om zonder de juiste programmas aan een min 200kb 900*600 foto te komen

nuja afzeiken..tis gewoon zo. BD heeft geen sociale structuur die op foto's gebouwd is*. je wordt perfect geaccepteerd als je geen foto's post.

*nuja..
      foto als spiegel of als venster?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete
        Ik zit in de PC branche, dus ik begrijp maar al te goed dat er beperkingen moeten zijn op wat upgeload wordt aan foto's (qua omvang).
        Als je in de branche zit moet je toch genoeg tools voor handen hebben en kan je toch snel met de PC overweg om zo een kleintje aan te passen.
        www.bartdeweer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bartekek
          Als je in de branche zit moet je toch genoeg tools voor handen hebben en kan je toch snel met de PC overweg om zo een kleintje aan te passen.
          Het is ondertussen opgelost: als je de JPEG compressie aanpast heb je meer resultaat dan bij verder resizen, en dat had ik hoegenaamd niet verwacht. (en die compressie verhogen leidt tot véél minder kwaliteitsverlies dan ik had gevreesd).

Parakiet zijn reactie vind ik ook lichtjes overtrokken, maar "no offence" hoor.

Groetjes,

nete
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Working...
          X