Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gestolen foto-materiaal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Gestolen foto-materiaal

    Oorspronkelijk geplaatst door Pieter G.
    Tja, maar de auto moet ook hersteld worden hé. En verzekeringen oplichten, daar komt waarschijnlijk alleen maar herrie van...
    Zeg dat je bedreigd bent tijdens het stelen, dan is het normaalgezien wel verzekerd

    En verzekeringen oplichten, dat moet je toch doen zeker. Heb je al is berekend wat je in je leven al betaald hebt en wat je maar terugkrijgt bij een eventueel schadegeval ?

    Comment


    • #17
      Re: Gestolen foto-materiaal

      Dat is een hele waslijst aan spullen. Dat is balen. Sterkte

      Enig idee waarom ze jouw wagen er zouden uitgepikt hebben ? Buitenlandse nummerplaat = toerist = bagage ? Verlaten gebied ? Heb je net voor het alleen laten van de wagen, je fotomateriaal in je koffer gestoken en zou iemand dat gezien hebben ? Of puur toeval ?
      Kwestie van anderen evt te behoeden voor soortgelijke misdrijven.
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

      Comment


      • #18
        Re: Gestolen foto-materiaal

        Oorspronkelijk geplaatst door filipo
        Dat is een hele waslijst aan spullen. Dat is balen. Sterkte

        Enig idee waarom ze jouw wagen er zouden uitgepikt hebben ? Buitenlandse nummerplaat = toerist = bagage ? Verlaten gebied ? Heb je net voor het alleen laten van de wagen, je fotomateriaal in je koffer gestoken en zou iemand dat gezien hebben ? Of puur toeval ?
        Kwestie van anderen evt te behoeden voor soortgelijke misdrijven.
        Het was een relatief afgelegen, niet zo toeristisch plekje en mijn wagen was de enige met buitenlandse nummerplaat. Heb bij het parkeren enkel de 1D van achter mijn zetel op de grond uit de wagen gehaald; al de rest zat opgeborgen in de koffer, dus niet zichtbaar. Ik vermoed dat ze al van tevoren wisten wat ze mee zouden nemen, want de (losse) gps en gsm hebben ze gewoon laten liggen, alsook een buideltasje van mijn vrouw, waar een portefeuille in zat.

        De ruit van de linkerachterdeur is ingeslagen; ze hebben de achterzetels naar voor getrokken en de beide tassen zo uit de koffer gehaald. Als dit toeval was, dan weet ik al wat ik in mijn brief aan Sinterklaas moet vragen dit jaar...

        Op het politiekantoor van Matignon bleek dat ik nummer 5 was van die dag. Als het gebeurt, is het altijd in de buurt van de Cap Fréhel, wisten ze mij te vertellen. Doe er dan wat aan, denk ik zo.
        Pieter
        --
        Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

        Comment

        Working...
        X