Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Even opnieuw voorstellen misschien...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Even opnieuw voorstellen misschien...

    Hallo BD’ers,

    Ik ben een hele tijd van dit forum weggeweest en alhoewel ik hier nog een pak ‘oud-BD’ers’ terug vind, zie ik heel veel nieuwe leden. Misschien moet/mag ik mij dan opnieuw even voorstellen : ik ben Koen De Buck aka Kariboe, 67 jaar en gebeten door fotografie sedert mijn 20 jaar.
    Ik ben lid van ‘Belgiumdigital’ sedert 2002. Ik kon toen al fotograferen (St.-Lucas), maar ik heb op dit forum leren naar foto’s kijken en mijn eigen stijl leren zoeken. En dit vooral door hier veel foto’s te bekijken en zo te ontdekken hoe anderen hun onderwerpen of ideeën trachtten weer te geven. Zeer leerzaam.

    Stilaan echter verbleekte de fotodrang, de muze was een beetje verzadigd, het fotograferen verminderde (het was gewoon even te veel geweest, een fantastische hobby - zelfs bijberoep - werd een sleur).
    Maar, ik mis de warmte van een passie, ik mis de creativiteit van het fotograferen en ik wil de draad alweer een tijdje voorzichtig oppakken. Dit forum zal mij daar ongetwijfeld weer bij helpen…

    Vriendelijke groet,
    Kariboe

    PS. Ik heb natuurlijk niet volledig stilgezeten - ik heb mij in de periode kostelijk geamuseerd met 'timelapse' en video.
    Voor wie nieuwsgierig is -> een voorbeeldje in de 'Videohoek"
    Last edited by Kariboe; 10 november 2023, 22:57.
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

  • #2
    Welkom terug, inderdaad heel lang geleden, eens gebeten door het fotografievirus ...
    Net even je timelapse bekeken, knap gedaan hoor

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Hallo Koen. Leuk je hier terug aan de oppervlakte zien te komen. Ik herinner me vooral de knappe foto's, verhalen en ontmoetingen tijdens SD's.
      Ik geef je **** 4 duimpjes.

      Alhoewel, sporadisch zag ik je naam hier en daar effen boven water komen.

      Doet me denken aan de oude knokenreünie te Diest in 2009.
      Last edited by Wim.Vanmaele; 11 november 2023, 07:19.
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
        Doet me denken aan de oude knokenreünie te Diest in 2009.
        Aan oude knoken geen gebrek Wim !
        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

        Comment

        Working...
        X