Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verzekering fotomateriaal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verzekering fotomateriaal

    Goedemorgen,

    Ik ben aan het uitkijken naar een verzekering voor mijn fotomateriaal.

    Wie heeft hier ervaring mee? Goede ervaring of slechte ervaring, alle feedback is welkom
    https://yannig.eu/

  • #2
    Alle verzekeringen zijn goed tot wanneer je ze nodig hebt. Dan zullen ze altijd wel iets vinden om niet te moeten betalen.
    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

    Comment


    • #3
      Ik heb dat een tijdlang bij kbc gehad, vrij duur, zeker als je exacte uitleg over de dekking krijgt....

      Dacht voor een verzekerde totaalwaarde v 3500€ was het al een goei 200€ jaarlijkse premie, maar die 3500€ krijgde niet bij bvb diefstal of stukgaan, das met afschrijvingsbedragen, franchise enzo....

      Mss voor een volledig nieuwe z9 + aanral dure lenzen dat het de eerste 2j rust kan brengen voor u, maar zal vlug een premie v 5-600€ worden voor zoiets nu vrees ik

      Verstuurd vanaf mijn SM-G990B met Tapatalk

      portfolio en workshops:
      https://www.bennybulke.com/

      Comment


      • #4
        Als je veel materiaal hebt, en dus veel verzekering betaald, moet je even denken aan de risicos

        hoe groot is de kans dat je 12 cameras en 17 lenzen laat vallen?
        of dat ze allemaal gestolen worden als je nooit meer als 10% bij hebt

        eerste risico lost veel op maar kost extra
        vrijstellingen verlagen de premie

        heb je maar 1 camera, hangt af van wat je kunt betalen en wat voorstel je krijgt, maar lees vooral uitsluitingen en afschrijvingen goed na

        eigen goederen polis voor de auto is te overwegen maar zorg dat tussen 22 en 7 uur niet uitgesloten wordt, en lees waar het moet liggen en hoe ze afschrijven

        Comment


        • #5
          Thuis en in de auto ben je vaak al verzekerd met een inboedel verzekering tegen brand en inbraak. Verlies onderweg is de kans klein wanneer je goed op je spullen let, of je moet met geweld beroofd worden . Daarbij keert de verzekering uit na afschrijving en dat is de hoge premie niet waard.

          Comment

          Working...
          X