Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Ik moet u overschot van gelijk geven !
Ik vind ook dat er weinig gekeken wordt en zeker ook dat er weinig commentaar gegeven wordt op de geposte beelden.
Idd, misschien te warm of het weer te goed om binnen achter een scherm te zitten. Of, zoals u aangeeft, het nieuwe systeem/forum nog niet onder de knie ?
Das wel echt en spijtig hé
als ik eraan denk zo een tien jaar geleden
stond je toen in de Hof kreeg je zeker 50 berichten
Maar 10 jaar geleden waren er ook geen honderden inzendingen per week. De eigenslectie was groter en vooral, iedereen die foto's poste, gaf ook meer commentaar dan alleen dat het mooi is.
Indien ik iedere dag alle nieuwe foto's ernstig wil bekijken en indien ik alleen al maar zou schrijven dat ze mooi zijn, dan zit mijn vrije tijd erop.
Dit is trouwens een reden waarom ik niet op het gezichtsboek zit. 't Is 'teen of 't ander, maar beiden ? Neen.
vooreerst een prangende vraag : "Dit is trouwens een reden waarom ik niet op het gezichtsboek zit". Wat is dat "gezichtsboek"voor iets ?
vervolgens: tja, het is wel verlofperiode hé. Dus eerder foto's maken dan bewerken en bekijken. Sinds een week terug thuis en er blijken toch een aantal bekende namen te ontbreken bij de inzenders. En inderdaad : ik moet nog wennen aan het nieuwe format. Ik vind mijn weg nog niet zo goed. geef me de tijd, hopelijk komt het goed.
vooreerst een prangende vraag : "Dit is trouwens een reden waarom ik niet op het gezichtsboek zit". Wat is dat "gezichtsboek"voor iets ?
vervolgens: tja, het is wel verlofperiode hé. Dus eerder foto's maken dan bewerken en bekijken. Sinds een week terug thuis en er blijken toch een aantal bekende namen te ontbreken bij de inzenders. En inderdaad : ik moet nog wennen aan het nieuwe format. Ik vind mijn weg nog niet zo goed. geef me de tijd, hopelijk komt het goed.
Facebook: stom van mij hé ! hoe is het mogelijk. Ne mens wordt oud zeker? Maar ik heb nog eens kunnen lachen. Sorry voor de stommiteit, bedankt voor de reactie.
Facebook: stom van mij hé ! hoe is het mogelijk. Ne mens wordt oud zeker? Maar ik heb nog eens kunnen lachen. Sorry voor de stommiteit, bedankt voor de reactie.
Niemand is stom (figuurlijk). het zijn alleen maar onze hersenkronkels die vaak de weg verloren zijn en helaas zal AI noch GPS hier geen oplossing aan bieden. AI heeft geen inbeeldingsvermogen
Ik was mee maar blijf me toch afvragen waarom er steeds van die flauwe verzinsels moeten gebruikt worden.
Ik zal het niet meer doen. De reden, en daar vraag je om, is gewoon dat ik het gehele Facebook een hype vind en in feite niet echt veel waarde aan hecht.
Ik zag het als een nickname voor Facebook zelf.
Comment