Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heeft iemand al Cyaanacrylaat geprobeerd? Mijn flesje noemt "industrielijm" en ik heb nog niet veel gehad dat er niet mee te plakken was.
Is secondenlijm misschien hetzelfde?
Heeft iemand al Cyaanacrylaat geprobeerd? Mijn flesje noemt "industrielijm" en ik heb nog niet veel gehad dat er niet mee te plakken was.
Is secondenlijm misschien hetzelfde?
Jos
Dat was mijn eerste poging Jos ===> noppes !!
Uiteindelijk is het wel gelukt met naald en garen
Take care ! - Fuji S2 Pro - http://www.tribal69.be
Op een LowePro tas kan je niets lijmen.
Deze zijn vervaardigd uit 2000D Ballistic Nylon. En daar kleeft niets op. Da's nog erger dan Tefal.
Daarom zijn die tassen zo duur. Er kan ook geen vuil aankleven ...
De enigste oplossing is met naald en draad. (Nylondraad dan wel)
Originally posted by mic
Op een LowePro tas kan je niets lijmen.
Deze zijn vervaardigd uit 2000D Ballistic Nylon. En daar kleeft niets op. Da's nog erger dan Tefal.
Daarom zijn die tassen zo duur. Er kan ook geen vuil aankleven ...
De enigste oplossing is met naald en draad. (Nylondraad dan wel)
Was kik ook al stillekes aan 't peinzen...
”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Hela, ge gaat den "ouwen" nog moeten gelijk geven ! Niks naaien (op mijnen ouderdom toch ni meer zeker !) wa's da nu... Voor de moment werkt mijne siliconen perfect... Ik wacht af, alles is (hangt/ligt enz.) nog prima vast, is nog soepel en beweegt niet, niet op mijne LowePro off road als op mijn D60 draagriem !
Ik kraai nog geen victorie, maar de glimlach ligt op mijn lippen !
En maar naaien jongens, en onze dames maar lachen...
Comment