Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Originally posted by Peter1
De wereld zit toch goed in elkaar hé, je hebt mensen die mogen werken, mensen die één camera kunnen bijeensparen, en anderen.....
Succes ermee Tinne !
Peter, zou dat opvallen dat wij een ietsepietsie jaloers zijn
I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....
Merci mensen
Ge moet mij hier bezig zien met tape in alle kleuren
Ik weet anders niet meer hoe ik mijn kabels uitéén moet houden dus elk toestel zijn eigen kleur
Oja, iemand nen tip voor een grote kabas
Discover our Complete Assortment Online in the Official Hedgren Online Store | Free Returns | Free Shipping on Eligible Orders | Worldwide Shipping | Discover the World of Hedgren and the Latest Casual Bags: Backpack, Crossbody, Handbag, Hobo, Laptop Bag, Messenger, Shoulder Bag, Wallet, Tote.
Discover our Complete Assortment Online in the Official Hedgren Online Store | Free Returns | Free Shipping on Eligible Orders | Worldwide Shipping | Discover the World of Hedgren and the Latest Casual Bags: Backpack, Crossbody, Handbag, Hobo, Laptop Bag, Messenger, Shoulder Bag, Wallet, Tote.
Hallo Tinne !
Leuk nieuws zo te zien ! Tof dat alles nog goed gekomen is !
Enne, amai, "wa ne vent !" ( Bijna zo goed als mijn vrouw ! - lol !!! )
Alle BD-ers zullen nu op hun hoede zijn: als je iemand met ne A40G2CP5700D60 ziet rond lopen.....schieten !!! ( euh fotograferen bedoel ik ! ) Want dat is ons aller Tinne !!!
Tja, voordat je het weet sta je in viervoud op de hoompeejtz !!!
”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Als ik nu nog voor mijne nieuwjaar nen D60 kan versieren....
Jawadde Tinne, da zou pas leuk zijn ! Fantastische afloop, en wij zitten nu vol ongeduld te wachten op de foto's ! Laat ze maar komen kind, je moet je niet meer inhouden !
Originally posted by Tinne
De CP5700 besteld bij Topvision (aja Eddy ik kan op U niet blijven wachten hé).
Miljaarde... miljaarde... Tinne,
zit ik daar nog in volle onderhandelingen met Topvision over het merk van die stereo en placeerde gij daar al uw bestelling.
Nu sta ik natuurlijk nergens meer.
Nu rest er mij niks anders dan die Aikwando TC gettoblaster booster II te nemen, terwijl ik veel liever de Tabakshi soundmixer ProlifeTec III gehad had. Het verschil tuusen die twee is toch wel enorm hoor: de Aikwando TC gettoblaster booster II heeft namelijk vergeleken met de Tabakshi soundmixer ProlifeTec III absoluut dubbelfrequentie verlies en is in zijn basresonatie niks vergeleken met de Tabakshi soundmixer ProlifeTec III. Komt daar nog bij dat de Aikwando TC gettoblaster booster II heel lelijk is afgewerkt zonder chromebaartjes terwijl die bij de Tabakshi soundmixer ProlifeTec III heel mooi van voor naar achter lopen. Om nog niet te spreken van de designknop op de Tabakshi soundmixer ProlifeTec III die links en rechts draait terwijl die ikea knop van de Aikwando TC gettoblaster booster II alleen maar op en af kan.
Enfin, ik hoop dat ze mij dat kodakske er nu nog gratis bijgeven zodat mijn kinderen ook nog een speeltje hebben
Groeten
Eddy
Waw Tinne,
jij bent echt niet te doen!!!! Ik moet bij jouw dringend op de leer komen! of kan jij zaterdag mijn ventje ook eens op jouw schoot nemen??!!! Leg het mij tenminste een keertje uit hoe je zo iets gedaan krijgt! Ik ben blij voor jouw!
En euh jouw foto van die zwaan is echt erg mooi! Laat snel nog wat meer zien van de Nikon 5700 van jouw, ik ben erg benieuwd!
groetjes,
Kristien
Olympus E500
take the time it takes so it takes less time... www.pnh.be
Comment