Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gezocht, mensen die urban fotografie zien zitten...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: gezocht, mensen die urban fotografie zien zitten...

T-design....

Magnifieke foto's !

Kan je geen toestemming vragen aan het plaatselijk gemeentebestuur?
    Kan je eventueel geen gids meekrijgen?
    En als er een ongeluk(je) gebeurt, wat dan?
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door T-design
      Pussy
      yeah right... tot ze u bij uw frakske hebben...

kennis van mij had ook uw idee.... tot de buren van 't pand de flikken belden dat er weer "krakers" binnen zaten... Hasselblad met 2 lenzen een hele tijd kwijt...film afgeven + vermelding op strafblad voor inbraak...

die zegt nu nie meer "pussy"

als er moeilijke mensen in de buurt zijn heb je pech...
      some toys 4 big boys
      http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus
        T-design....

Magnifieke foto's !

Kan je geen toestemming vragen aan het plaatselijk gemeentebestuur?
        Kan je eventueel geen gids meekrijgen?
        En als er een ongeluk(je) gebeurt, wat dan?

mercie

toestemming? ik denk dat je daar zo goed als geen kans toe hebt om positief antwoord te krijgen hoor... en eenmaal je toestemming vraagt weten ze dat je erop af komt dus ... ik heb toestemming gevraagt voor 3 plaatsen, antwerpen, oostende en brugge en daar is niets van gekomen...
        je moet gewoon alles beetje veilig doen, niet onozel doen he...

via deze post is het niet mijn bedoeling een lijst aan te leggen van mensen die willen en nog minder een lijst aan te leggen van de te bezoeken plaatsen want dan krijg je op den duur een bende toeristen die zon plaatsen in grote groepen gaan bezoeken, dat is niet mijn bedoeling!

zoals GJB zegt, voorbereiding is belangrijk, je uitrusting en je kledij,
        natuurlijk is het beste wat je kan doen is met een hele studio set naar daar trekken, een man of 20 en liefst allemaal in het geel of blauw gekleed, als je snapt wat ik bedoel

ik zoek hier gewoon 1-2 mensen die hier zin in hebben, zin voor beetje avontuur, zin in deze soort fotografie, die bereid zijn zich ook verplaatsen, eventueel naar de andere kant van het land als het moet...

Comment

Hallo, ik ben zelf al op veschillende van dat soort lokaties wezen fotograferen en is ook prachtig om te doen, mijn mening tenminste. Maar als ik ga dan is het hoogstens met zo'n man of drie, ten eerste is dan het risico van betrapt worden minder en ten tweede loop je elkaar dan ook niet in de weg.
          Er zijn ook locaties waar je absoluut niet alleen nnaar toe moet gaan omdat het daar te gevaarlijk is, als je ergens door een vloer zakt en je bent maar alleen da is dat niet zo best.

Ik weet niet of je dit een Urban-locatie mag noemen, maar het oude station van Montzen is ook de moeite waard. : http://www.pixagogo.com/3100925193

Groeten, Jan.
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Henk Van Rensbergen maakt een sport van dergelijke shoots.
            Het zou me verwonderen dat zijn site onbekend is. Indien dit toch zo is...

old factories ancient industries mines tunnels industry photography archaeology art, Belgium Belgie abandoned places ruins fabrieken fotografie kunst rensbergen canon eos 5d, abandoned,factories,factory,industrial revolution,cokes,steel,bakery,interprochim,derilict,gothic,trespassing,henk van rensbergen,leica,X-tol,urban exploration,desolate,belgium,brussels,abandoned,canon,eos 5d,5D

Misschien brengt dit enige ideetjes mee ? (voor de belgische sites dan toch)
            En nu ga ik nog wat foto's proberen maken...

Comment

ik heb gevonden wie en wat ik zocht, voor de rest mag deze topic dan ook gesloten worden! waarvoor mijn dank

Comment

Working...
              X