Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarheen vandaag?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Waarheen vandaag?

ach ik heb een leuke remedie gevonden:

de zichtrekeking overpompen naar een vastere spaarboek en daar dan het rekeningnummer van verbranden
    foto als spiegel of als venster?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door parakiet
      ach ik heb een leuke remedie gevonden:

de zichtrekeking overpompen naar een vastere spaarboek en daar dan het rekeningnummer van verbranden
      Je kunt het ook aan een goed doel geven hoor. Aan mij bijvoorbeeld
      Groeten,

Albert Jan

Website AJH
      lidnummer: BD0371NL

Comment

ach, steek hem maar eens supermateriaal in zijn handen, dan kan ik mss profijt doen

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door parakiet
          we gaan der toch geen dates van make hee
          Dju, ge hed me door
          http://Tacha.Fotopic.net
          Canon eos 400D, 2 kitlensjes, Canon EFS 60mm f/2.8 Macro USM, Canon 1.8/50 EF II & Canon Speedlite 430EX

Comment

pas maar op, of het wordt nog een super-SD dan...

en we kunnen er een message-SD van maken, met voor iedereen een box, ...

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
            [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
            Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Vraag me toch af wat een mens nog moet doen om eens rustig erop uit te trekken... ben je eens met twee + vriendin
              Allez, ik probeer het toch maar: ik ben lelijk, kaal, mager, hou van alternatieve muziek, kan niet fotograferen en kan zo nog wat door gaan. Durf nu nog eens te reageren!

Ah ja, de anderen die meegaan moeten zeggen dat ze voor de Racing zijn; dan komt het wel in orde
              Website: http://www.d-eye.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door James Joyce
                Vraag me toch af wat een mens nog moet doen om eens rustig erop uit te trekken... ben je eens met twee + vriendin
                Allez, ik probeer het toch maar: ik ben lelijk, kaal, mager, hou van alternatieve muziek, kan niet fotograferen en kan zo nog wat door gaan. Durf nu nog eens te reageren!

Ah ja, de anderen die meegaan moeten zeggen dat ze voor de Racing zijn; dan komt het wel in orde
                Goh, net alles wat ik van mijn ideale man verwachtte
                Enne... Der lopen geen Racingers meer los, ze waren al met niet veel en dan zijn ze nog allemaal opgepakt na ons laatste bezoek Of beter want op de moment zelf konk der ni mee lachen
                Canon eos 400D, 2 kitlensjes, Canon EFS 60mm f/2.8 Macro USM, Canon 1.8/50 EF II & Canon Speedlite 430EX

Comment

Ga es naar de Gentse Feesten en doe mee aan onze fotowedstrijd

Meer info op www.Gentschefieste.be (opgelet dit is niet de site van Stad Gent, er komen veeeeelllll meeer fotos)

Comment

Als je natuurfoto's wil moet je niet ver gaan.
                    In het natuurgebiedje de demerbroeken te Testelt (bijna naast je deur) kan je de macro- en de telelenzen goed testen op de daar voorkomende fauna en flora.
                    ( wilde orchidee, waterlelies, waterjuffers, libellen, eenden, ganzen , reigers, futen, enz.)
                    Tussen de twee grote plassen is er zelfs een vogelkijkhut ter uwer beschikking. Deze is enkel 's avonds te gebruiken, 's morgens heb je recht de opkomende zon in de lens.

Comment

Die weet ik zijn (mijn vader is daar opgegroeid ), is inderdaad niet ver, makkelijk te bereiken met het fietsje In Wolfsdonk zelf is ook wel een mooi plaatsje: aan de Heimolen!

Comment

Working...
                      X