Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie is gestart in bijberoep als fotograaf?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Wie is gestart in bijberoep als fotograaf?

    hallo,

    Ik ben ook aan het wachten tot ze het beroep "fotograaf" uit de lijst van gereglementeerde beroepen halen.

    Misschien ook een intressant voor diegenen die willen starten: volg een gratis infoavond bij de Unizo ( best intressant)

    groetjes Sven

    ps sorry voor de vervormingen in de tekst, bericht werd getypt vanuit Turkije (verlof) met een nogal speciaal klavier
    Last edited by Svenmichiels; 15 juni 2005, 12:51.

    Comment


    • #17
      Re: Wie is gestart in bijberoep als fotograaf?

      Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
      hallo,

      Ik ben ook aan het wachten tot ze het beroep "fotograaf" uit de lijst van gereglementeerde beroepen halen.

      Misschien ook een intressant voor diegenen die willen starten: volg een gratis infoavond bij de Unizo ( best intressant)

      groetjes Sven

      ps sorry voor de vervormingen in de tekst, bericht werd getypt vanuit Turkije (verlof) met een nogal speciaal klavier

      Je vertelde ons toch dat je op je vacantie aan geen toetsenbord zou aankomen..

      Je kan ons duidelijk niet missen hé!
      Geniet ze, hier is het zweten 25°

      Comment


      • #18
        Re: Wie is gestart in bijberoep als fotograaf?

        Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
        Je vertelde ons toch dat je op je vacantie aan geen toetsenbord zou aankomen..
        tzal zo'n ultranieuw toetsenbord zijn waarvan de toetsen worden geprojecteerd op een vlak blad of zo, dan raakt hij idd geen toetsen aan

        ohooh, ik vlieg weer tussen het stoofvlees zeker?

        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


        Comment


        • #19
          Re: Wie is gestart in bijberoep als fotograaf?

          Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
          Dag Carola,
          Dus ik betaal in mijn bijberoep gewoon de sociale bijdrage aan de hand van 'mijn te verwachten belastbaar inkomen' (beter denk ik dan de minimale) en dus heb ik alle rechten op sociale bijdrage ...

          Greetz, RonnyE

          Idd. betalen op het "te verwachten belastbaar inkomen"is inderdaad het beste, ware het niet dat dat vaak zo moeilijk in te schatten is! (afhankelijk van de sector waarin je werkt)

          Comment

          Working...
          X