Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

!! AFRADER !! verzending met UPS

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: !! AFRADER !! verzending met UPS

    ik heb ook betere ervaringen met UPS dan met DHL: UPS stond binnen het uur aan m'n deur om het pakketje af te halen, terwijl DHL er 3 dagen over deed
    mvg,
    Dieter

    Comment


    • #17
      Re: !! AFRADER !! verzending met UPS

      heb met geen een van beide diensten slechte ervaringen uitgenomen gehavende gelukkig goed verpakte dozen. Het tegendeel echter moet ik zeggen van onze Belgische pakjesdienst voor zendigen komende van het buitenland, de erger gaat niet naar de firma maar wel naar het personeel die de afleveringen verzorgen, zo is het mij tweemaal overkomen dat pakjes terwaarde van meerdere € 1000 gewoonweg in de voor iedereen toegankelijke electriciteitskast van een appartementsgebouw gelegd worden en de duplicaten voor ontvangst gewoonweg door de bediende afgetekend waren

      Comment


      • #18
        Re: !! AFRADER !! verzending met UPS

        't zit UPS de laatste dagen niet mee : een verloren CS2 pakket van Adobe kan misschien erg zijn, maar tapes met 3.9 miljoen klangegevens "kwijt"....

        Citibank announces personal data for 3.9 million customers has gone missing
        DigiCam

        Comment


        • #19
          Re: !! AFRADER !! verzending met UPS

          Oorspronkelijk geplaatst door FotoFré
          Nu moet ik er wel bij vertellen dat het idd Adobe was die m'n huisnummer niet vermeld had. Anderzijds had UPS wel al mails genoeg ontvangen waarin ik m'n huisnummer vermeld had.
          Een telefoontje helpt meestal meer dan een mailtje, ze kijken dan meestal direct hoe het met de levering zit.

          Eind goed, al goed, zegt men dan. Maar toch hoop ik nooit nog zo lang op een pakketje te moeten wachten...
          Als je een niet dringende levering kiest kan dat inderdaad ook nog wel wat onderweg zijn ... het kost dan ook wel iets minder.
          Kies je voor levering de volgende dag dan gaat het ook wel wat vlotter.

          Maar in dit geval ... als de afzender uw adres niet volledig noteerde ... ja

          Misschien volgende keer gewoon in de winkel iets gaan kopen, dan kan je hoogstens 2 weken onderweg zijn als ge onderweg ne poot breekt
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #20
            Re: !! AFRADER !! verzending met UPS

            12-24 van Corne geleverd via UPS was hier op minder dan 48 uur

            oplossing is eerder vermeld he, voor meer dan 750 euro kopen hij brengt het zelf... hopelijk heeft Corne mijn huisnummer goed genoteerd wanneer hij komt

            het zal wel aan de zaak liggen denk ik, bij Lambertin in Keulen heb ik 2 maand lang een spelletje gehad ivm mn ex-50-500, als ik hen zou moeten geloven zijn ze er zelf 2 kwijt die ze nooit meer teruggezien hebben tijdens de verscheidene pogingen om mij 1 op te sturen... het was overduidelijk dat Lambertin spelletje speelde, geen goed woord voor die mannen, ben zelf persoonlijk naar Keulen geweest en toen wist er zelf in heel die winkel niemand iets van ene bestelling

            en eerlijk gezegt zou ik oppassen met dergelijke titels Re: !! AFRADER !! verzending met UPS want er kan altijd iets foutlopen ..., het is niet omdat er bij Bentley of Rolce 1 auto is die effe probleempje heeft dat daarom het merk rot is he...
            Last edited by T-design; 20 juni 2005, 03:58.

            Comment


            • #21
              Re: !! AFRADER !! verzending met UPS

              Zelf heb ik ook problemen gehad met UPS, maar is uiteindelijk in orde gekomen. Op de site stond Out for Delivery, dus ik blijf thuis om het pakje te ontvangen. Rond de middag komt er een bruin busje de straat in gereden, stopt wat verder en de chauffeur kruipt achter in het busje. Ik denk: "ah, mijn pakje is daar, ze komen wel direct bellen". Maar neen, na vijf minuten rommelen vertrekt het busje weer, zonder ook maar ergens te leveren. Misschien niet voor mij, maar toch wel vreemd. Ik wacht, maar er komt niks meer en 's avonds is het pakje volgens de site terug in het magazijn. De volgende morgen blijft het daar.

              Ik bel dus naar UPS, en doe het verhaal. Daar begrijpen ze er ook niks van en bevestigen dat het busje van hun onderaannemer was én ze weten niet meer waar het pakje is. Ze beloven me wel dat het hoofdkantoor in Brussel het zal opvolgen. Die middag staat er een busje van UPS zelf voor de deur met het pakketje.

              Moraal van het verhaal: bellen helpt en ze werken blijkbaar met onderaannemers die niet altijd even goed werk leveren.
              Nikkon D7000 • Nikkor AF-S 35mm f1.8G • Nikkor 50mm f1.8D • Nikkor AF-S 18-70mm f3.5-4.5G • Sigma 70-200 F2.8 & converter 1.4x • SB-600
              Website: http://www.matthieucalu.be - vernieuwd!

              Comment

              Working...
              X