Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jaja, Peter, ...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31


    Tedoemme ! Is hier geen ikoontje voor kwijl ?
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #32
      Olé Olé, Sammeke en ik hebben juist onze badge ontvangen, na een tip van Peter via msn. Lol, we wisten helemaal niet wie daar aan de andere kant van 'de lijn' zat, dus wij maar vragen met wie we te maken hadden
      We zijn heeeeeel blij met de badges en we zullen iets moois verzinnen voor deze badges, maar dat laten we jullie nog wel weten wat we gedaan hebben.

      Greetz - ook van Sammeke -

      Once photography enters your bloodstream, it's like a disease ...
      -------------------------------------------
      Girly
      --------------------------
      Nikon Coolpix 880 - Canon EOS 300D
      --------------------------

      Comment


      • #33
        HoiHoi,

        We zijn idd heel blij met onze badges ... We hebben nou een biezonder gevoel van 'trots' deel uit te maken van een ernstig en leerrijk forum, waar het er best wel leutig aan toe kan gaan, en waar vooral heel erg toffe mensen op zitten
        Heel fijn is dat een beginner hier wel degelijk een kans krijgt, en daardoor effectief ook veel kan bijleren ...
        Kijk, weet niet of er op internet nog een dergelijk Belgisch forum bestaat - het interesseert me feitelijk ook niet echt, want ben heel gelukkig dat ik BD mocht ontdekken!
        Merci, Peter, om persoonlijk de badges in ons brievenbus te komen deponeren - vinden we hartstikke lief!
        We wilden dat we op 5 oktober mee konden op shooting, maar moeten nog effe zien of we iets met ons werk kunnen regelen???

        Sam greetzzzzzzz U
        -------------------------------------------
        Never apologize for showing feeling.
        When you do so, you apologize for the truth.
        -------------------------------------------
        Canon Stuff

        Comment


        • #34
          Zeg JaJa, er stak vanavond een bericht van de postbode in m'n brievenbus met de melding dat er een 'gerechtsbrief' was aangeboden dat waren toch NIET die badges hé
          Jan
          www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

          Comment


          • #35
            Hallo Jan,

            Neen, ik denk het niet.
            Zou die brief niets te maken hebben met "copyrights"?
            De badges worden trouwens afgeleverd door een "zingende" postbode ...

            Jaja

            Originally posted by janVA1966
            Zeg JaJa, er stak vanavond een bericht van de postbode in m'n brievenbus met de melding dat er een 'gerechtsbrief' was aangeboden dat waren toch NIET die badges hé
            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

            Comment


            • #36
              En dat toon je ons nu pas Mic
              Oeps! even niet gezien date r nog een tweede pagina was maar Mic waarom toon je ons dit nu pas? Dat we zelf niet op het idee gekomen waren.
              BTW het had natuurlijk niets veranderd aan het feit dat ik toch geborduurde zou besteld hebben. Maar mischien hadden dan reeds meer leden met elkaar kennis gemaakt.
              Albums
              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

              Comment


              • #37
                Originally posted by Lazy Charles
                En dat toon je ons nu pas Mic
                Oeps! even niet gezien date r nog een tweede pagina was maar Mic waarom toon je ons dit nu pas? Dat we zelf niet op het idee gekomen waren.
                BTW het had natuurlijk niets veranderd aan het feit dat ik toch geborduurde zou besteld hebben. Maar mischien hadden dan reeds meer leden met elkaar kennis gemaakt.
                Nu pas???
                Ik had er gewoon niet aan gedacht...
                Ik heb dat BD badgke er al aan hangen vanaf ik BD "ontdekt" had.
                Sommigen hadden 't al gezien op de shooting days...
                Maar nu kwam het pas ter sprake.

                Vandaag, vrijdag dus weer geen pakske gekregen van m'n factueze... Ik heb ze nog tot twee keer toe terug in haar tas laten kijken...
                En volgende week is het al BD dag... 't zal weer niks worden...

                Comment


                • #38
                  Komaan,

                  Gun Peter effe tijd om over die "jet-lag" te geraken.
                  Hij heeft gisteren speciaal 250km gedaan om de badges op te halen.
                  Hij maakt in het weekend alles klaar voor verzending
                  De badges worden dan dit weekeind of begin volgende week verstuurd ...
                  Voor wie naar de BD-dag komt, je zal ze normaal gezien daar krijgen met de nodige plechtigheden ...
                  Wie weet zelfs met een Oosters tintje?

                  Jaja
                  Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                  Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                  Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                  Comment


                  • #39
                    Hallo Mic,

                    Ik dacht "Die heeft wat frisse lucht nodig ..." .

                    Jaja


                    Oooooooooooo, ik moet helemaal niet aan de brievenbus gaan liggen?
                    Ik krijg ze dus op de BD dag?
                    En da zegt ge nu pas, nu ik al twee weken buiten lig?

                    Comment

                    Working...
                    X