Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

afdrukken bij Photobox

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: afdrukken bij Photobox

Oorspronkelijk geplaatst door mic
    idd, al een paar jaar klant bij deze firma en nooit een slecht resultaat gehad. en ik heb al een paar labo's geprobeerd... maar toch altijd terug naar Photobox gekomen.
    Ik heb er twee jaar geleden nog een demo van gegeven op de modellenshoot in Mol... Ook veel leuke mailtjes gehad achteraf.
    Vorige maand hebben we gebruik gemaakt van de posteractie 50x70 cm foto's laten afdrukken voor 8,75 (!!!!) euro, de normale prijs is iets van een 28 euro.
    Kwaliteit was subliem. We hebben ondertussen al een paar keer met ons hoofd tegen de muur geklopt dat we er niet meer besteld hadden. Geen tijd om foto's af te werken..

Superservice, snel en kwalitatief dik in orde.

Comment

Ook hier een tevreden Photobox klant.
      Prima kwaliteit, altijd vlug geleverd en bij problemen direct een oplossing, bij vragen binnen paar tellen een antwoord.

Prettig samenwerken als je erop kan vertrouwen.

Laatst 2 zendingen na elkaar niet aangekomen, allebei opnieuw afgedrukt zonder problemen. (die 2e verloren zending is na 4 weken alsnog aangekomen maar Photobox wilde toch van geen betaling meer weten)
      ***Canon 300D * kitlens * ...

Comment

Nog een tevreden Photobox klant 1x zending niet ontvangen, had de foto's al verwijderd en het geld is direct teruggestort.

Kwaliteit altijd
        Groeten,

Albert Jan

Website AJH
        lidnummer: BD0371NL

Comment

Kan iemand ook eens de link posten.

Mvg.
          Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
          Mijn website.

Comment

photobox

full set of Red Chair 10x8in prints on their way to me.. very curious.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vicky
              Je kan ook fotoprints kopen aan 15 of 18 eurocents per stuk al naar gelang de hoeveelheid.
              10 €c om precies te zijn

voor de rest kan ik alles hier maar beamen.

Heb 1 maal zelf een fout gemaakt bij de bestelling waardoor een deel van de foto's mislukt waren (gecropt waar dat miet moest). Heb toen de helft van mijn bedrag teruggekregen Eigenlijk heb ik er toen nog winst aangedaan, want er waren minder dan de helft van mijn foto's mislukt
              --
              Play Drakensang - a free online mmorpg

Comment

Na al die lovende kritieken ook eens foto's laten afdrukken bij photobox. Vandaag mijn enveloppe gekregen en inderdaad veruit de beste afdrukken die ik tot nu toe laten maken heb. Daarvoor heb ik afdrukken bij Elka, skynet; Cewe en Spector besteld. Maar geen van deze afdrukcentrales komt in de buurt van photobox. Ook het feit dat je zelf kan aangeven hoe je de foto wil croppen of verkleinen, vind ik een enorme plus in vergelijking met andere afdrukcentrales. En de prijs is ook meer dan ok.
                Weer eens voordeel gedaan met BD
                Geniet van foto's maken

Comment

Hoe? Bestaan er nog andere afdrukcentrales buiten Photobox??? wist ik niet.

Comment

zeer interessante topic!

Zelf wil ik ook eens aan de slag bij Photobox, maar wat zijn zo de maximum limieten qua Mb/foto en pixels die geaccepteerd worden voor 10X15cm? Wat is de grootste file die iemand al doorgestuurd heeft?

Comment

Hier de minimum en preferred pixels: http://www.photobox.co.uk/quality.html

Ik zet de bestanden op 300dpi bij 10x15 of A4 en verstuur ze. Nooit problemen mee gehad en sublieme kwaliteit. Grootte weet ik niet, maar in ieder geval geen klachten gehad
                      Groeten,

Albert Jan

Website AJH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajh
                        Hier de minimum en preferred pixels: http://www.photobox.co.uk/quality.html

Ik zet de bestanden op 300dpi bij 10x15 of A4 en verstuur ze. Nooit problemen mee gehad en sublieme kwaliteit. Grootte weet ik niet, maar in ieder geval geen klachten gehad
                        Die had ik inderdaad ook gelezen

Ondertussen 800 foto credits gekocht, al mijn persoonlijke instellingen gedaan zoals gewenste printafmeting en 87 foto's X2 besteld. Het dubbel afdrukken vond ik wel wat omslachtig daar ik voor elke foto een 2 ipv een 1 moest invullen. Misschien kon dat gewoon door nogmaals het gehele album te selecteren?

Nu maar wachten op het resultaat

Comment

Volgens mij ben ik de enige die zeer ontevreden is over Photobox. De kwaliteit was veel minder dan Foto Systems Nederland. Duidelijk minder scherp en onnatuurlijke kleuren.
                          Gezien jullie reacties vermoed ik dat er bij mij iets fout gegaan is......

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mave
                            Gezien jullie reacties vermoed ik dat er bij mij iets fout gegaan is......
                            Kan altijd gebeuren. Even mailen en overleggen lijkt me.
                            Groeten,

Albert Jan

Website AJH

Comment

Kan je bij PhotoBox ook foto's laten afdrukken met een witte rand rond de foto?

Mvg
                              PhotoNews
                              D70 enz... Casio EX-Z750 ...www.PhotoNews.tk
                              "Photography has no rules. It is not a sport. It is the result which counts, no matter how it is achieved"

Comment

Ook heel content van Photobox. Enkel opletten dat je niet te veel bestelt in één keer. Ik had eens mijn best gedaan om ietske meer dan 800 foto's up te loaden en te bestellen, maar omdat het meer was dan 2 kilo (of zoiets), werd het niet meer via de post opgestuurd, maar via UPS, dus ipv 2 euro en een sjiek was het ineens rond de 30 euro verzendingskosten.
                                Efkes gemaild en antwoord gekregen, dat ik het best de bestelling opsplits in 2 bestellingen. Dan manueel een paar honderd vinkskes aangezet om te verwijderen en 2 bestellingen gemaakt. 'k Geloof da'k er een kleine 600 op 1 bestelling kreeg (10x15).

Comment

Working...
                                X