Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon fotopapier

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon fotopapier

Oorspronkelijk geplaatst door MDF
    Hoi Otto. Heb nogal wat geëxperimenteerd met enkel merken maar steeds een minder resultaat. Ben zelf vrij kristisch en heel tevreden van Canon. Geeft dit echt hetzelfde resultaat als de Canon PP-101 ?

Veel beter . Het voordeel van Tetenal is in ieder geval dat het niet gaar verkleuren. U kunt anders altijd eens een testpakket met Tetenal papier kopen. Kost gemiddeld 5.25 Euro Is bij iedere betere fotowinkel te verkrijgen.
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Is het toevallig iemand die het tenetal papier "Tetenal Fine Art SH Glossy " van 290 gram wel eens heeft geprobeerd voor de IP8500?

Canonpapier zelf gaat namelijk maar tot 273 gram...
      En hoewel het natuurlijk goedkoper is dan PRO papier van canon, is het te duur om gewoon voor de gein even een pakje te kopen...

edit: fouten verbeterd
      Last edited by Marlies; 22 juli 2006, 19:37.

Comment

Marlies zal hier het papier van 290 gr bedoelen.

[MOD] Om misverstanden te vermijden nog eens melden dat dit een oudere topic is.
        Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Ik gebruik reeds lange tijd het fotopapier tetenal Premium Fine Art Glossy 290gr/m² op mijn i9950.
          Zeer tevreden over en bij otto gekocht.

Comment

Ik weet dat het een ouder topic is, maar vond het niet zo nodig om hier een apart topic voor te openen.

Heb inmiddels meermaals gelezen dat mensen het papier gebruiken voor de i9950, maar ik weet niet tot hoeveel grams deze printer volgens de specificaties aankan? Ik kan me namelijk herinneren ( maar het niet terug vinden) dat de IP8500 volgens de specificaties maar tot 275 gram aankan...

Vandaar dus ook mijn vraag... Want wil natuurlijk niet dat het papier in de printer vastloopt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marlies
              Ik weet dat het een ouder topic is, maar vond het niet zo nodig om hier een apart topic voor te openen.

Heb inmiddels meermaals gelezen dat mensen het papier gebruiken voor de i9950, maar ik weet niet tot hoeveel grams deze printer volgens de specificaties aankan? Ik kan me namelijk herinneren ( maar het niet terug vinden) dat de IP8500 volgens de specificaties maar tot 275 gram aankan...

Vandaar dus ook mijn vraag... Want wil natuurlijk niet dat het papier in de printer vastloopt.
              Ik heb vroeger de i990 gehad en daar ging moeiteloos zelfs canvas textile door van 350 gr Specificaties van de printer moet je niet altijd letterlijk nemen.Mijn vriend heeft ook de ip8500 en die gebruikt het papier ook.

Comment

Super, heel erg bedankt voor je reactie!

( en tja, printer net nieuw he, dus nog een beetje over-zuinig en voorzichtig )

Comment

Working...
                X