Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meneer DigiJos

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Meneer DigiJos

tja, netjes is het niet. Die link pagina overnemen is bijan de max. Maar dat gastenboek ... das helemaal om te lachen.

Maar afgezien daarvan weet ik niet of je er veel kan tegendoen. Zal wel mogelijk zijn, maar dan gaat het toch wat moeite kosten.

Wat als hij zegt dat jij dat van hem gekopieerd hebt ?? Dan begint het spelleke. En ik vrees dat een provider zich daar niet echt mee gaat bezig houden.

Enfin, ben wel eens curieus hoe dit afloopt. Hou ons op de hoogte zou ik zeggen.
    --
    Play Drakensang - a free online mmorpg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kristof_dc
      Ik ben zelf een multimedia opleiding genoten en heb de code volledig zelf ingetypt bijna zoals je het in kladblok zou doen alleen heb ik het met dreamweaver gedaan. Dat hij ideeen opdoet en dergelijke dat kan me niet geven. Maar ik kan er iet met om dat hij letterlijk alles kopieert. Het enige dat ik gekopieerd heb is de code voor mijn teller en de code voor mijn comments maar dat is dan ook verplicht van de aanbieders van die dingen of het werkt niet.

Ik ondertussen screenshots genomen en ga zijn provider op de hoogte stellen.

Groeten,
      Kristof

Chapeau voor het ontwerp van uw site Maar maak er u niet overdreven druk over.... 't is de hoge bloeddruk niet waard !..... en die typen vallen toch door de mand zulle.... de enige kennis die ze hebben, is de kennis van het copieren..... don't worry.....
      To make your dreams come true, wake up

Comment

volgens mij is hij er af gesmeten?
        heb het nog effe kunnen zien maar nu niet meer.
        Heel erg dat mensen tot zoiets in staat zijn...
        echt dom moet je dan zijn als je zelf het guestbook laat staan
        [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm
          Chapeau voor het ontwerp van uw site Maar maak er u niet overdreven druk over.... 't is de hoge bloeddruk niet waard !..... en die typen vallen toch door de mand zulle.... de enige kennis die ze hebben, is de kennis van het copieren..... don't worry.....
          Kopiëren kan hij misschien wel, maar dat hij het dan "goed" doet. Man, man, dit is lachen, dit is echt knoeiwerk van de bovenste plank :

- Zo iets in de code laten staan. Je moet toch maar durven
          <a href="http://users.skynet.be/bude/">Home</a> | <A
          href="Gallerystrip/gallery.htm"
          target=weergave>Gallery</A> | <A
          href="links.htm" target=weergave>Links</A>
          | <A href="http://users.pandora.be/friemel/gastenboek.html"
          target=weergave>Guestbook</A>

- stuur eens een e-mail naar hem (zogezegd maasmechelen op de about-pagina) en zie welk e-mailadres verschijnt. Idd dat van Kristof. Kan het nog gekker ????

O ja, digijos je leest dit waarschijnlijk toch allemaal, tegenwoordig zijn er meer en meer mensen die met firefox werken en dan helpen scripts niet om de rechtermuisklik te verbieden. Je "copyright" wordt niet zichtbaar. Je scrollbar in de statusbar werkt niet voor hen en fouten in javascript worden zichtbaar (about) ...

http://www.handleidinghtml.nl/ is misschien een goede start.

Dit is dus echt SERENDIPITY : de gave onverwachts iets goeds te ontdekken ...

PS : net op het moment dat ik dit wil posten, is de site met de noorderzon verdwenen ...
          Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
            Potverdikke dat had ik nog niet eens opgemerkt maar zelfs de link pagina met alle fotografen en zelfs het guestbook is volledig gekopieerd!

En waar ik me nog meer voor schaam zelfs dat hij van Maasmechelen is mijn thuishaven!

Jongen toch waar zijt gij mee bezig?! Dit kan u duur komen te staan! En jij noemt je netwerk'beheerder' idd....

RonnyE
            hela ikke niet hé
            gr, eb

Comment

Ik ben zelf een multimedia opleiding genoten en heb de code volledig zelf ingetypt bijna zoals je het in kladblok zou doen alleen heb ik het met dreamweaver gedaan. Dat hij ideeen opdoet en dergelijke dat kan me niet geven. Maar ik kan er iet met om dat hij letterlijk alles kopieert. Het enige dat ik gekopieerd heb is de code voor mijn teller en de code voor mijn comments maar dat is dan ook verplicht van de aanbieders van die dingen of het werkt niet.

Ik ondertussen screenshots genomen en ga zijn provider op de hoogte stellen.

Groeten,
              Kristof
              REACTIE VAN DIGIJOS

Beste Kristof

Wat een gedoe om een test website...
              Ja jou website is heel leuk, maar hoe heb jij mijn versie gevonden op mijn testaccount...ik ben er sinds 3 dagen mijn kennis op aan het opfrissen.
              En ja het is een kopie van die van jou....al jou foto's zijn weg en de rest is gewoon html , dus als je wil oorlog voeren en de HERO zijn....zeg dan wel de waarheid...dat jou site ook een kopie is van een template bij blogger .com
              met aangepaste kleuren en een iframe.

Een kopie...inclusief JOU gastenboek en al de rest...
              Welke idioot gaat jou gastenboek , about , en link gebruiken op een andere site?...
              Dit is toch dijdelijk te zien dat het een test site is...waar geen code van jou opstaat. Het is html en code van andere site's.

O ja ...jij hebt de code zelf ingetypt zeg je....dan toch met veel copy en paste...

Jou eigen werk is de index.html , gallery.html , aboutme.html en link.html en een paar *.css

Op de index pagina staat niet veel buiten een ingevoegde Iframe en een verwijzing naar een algemeen.css

Op de index pagina staat niet veel buiten een ingevoegde Iframe en een verwijzing naar een algemeen.css

Al de andere code is van, andere site's ...

Al JOU CODE komt van

en

en is copy en paste.

Het allerbelangrijkste gedeelte van jou website
              is een template van http://www.blogger.com

Op welk account test jij site's uit kristof....
              Zonder site's te kopieren, kan je niets leren, maar dat jij nu mijn test account gevonden hebt is dan weer puur toeval.

Het is nooit mijn bedoeling geweest om iets met jou site te doen.

O ja..om eerlijk te zijn...op mijn url die kristof kent, hebben reeds meerdere site's gestaan van BD leden en andere mensen...gewoon om er iets uit te leren op html gebied.

Mvg
              DigiJos
              "Fotograferen zonder kleur is de kunst van het weglaten. Het is een medium dat eenvoud aanbrengt."

Comment

Beste DigiJos,

Zoals in een eerdere post al geschreven ik heb alleen de noodzakelijke code overgenomen. Dat wil zeggen de tags voor haloscan en enkel tags van blogger en mijn teller anders zouden die dingen gewoon niet werken. En moest Telenet toestaan dat je PHP kan gebruiken dan had ik mijn site volledig zelf kunnen voorzien van een eigen geschreven comment systeem en kalendersysteem en dergelijke voor een blog. Het gebruik van haloscan en blogger is dus om de beperkingen van Telenet te omzeilen. Al is dat eigenlijk geen code en gewoon enkele stomme tags die je moet invoegen. Mijn site is verre van een template van blogger, je mag mij anders wel eens zeggen waar die template staat.

Hoe ik op u site ben terechtgekomen is via google en pcdokter in te typen.

Je kan gerust experimenteren maar dat gaat toch ook offline?

Had je gereageerd op mijn PM dan had ik dit zeker niet openbaar gemaakt.

Maar ik geloof je dat het je enkel te doen is om te testen en je mijn site dus niet zelf zal gebruiken. Indien je vragen zou hebben dan wil ik u daarmee zelfs helpen.

Van mij mag dit topic dicht, ik ben blij met de opklaring en de "kopie" van mijn site is ook al weg dus...

Groeten,
                Kristof

Comment

Indien je vragen zou hebben dan wil ik u daarmee zelfs helpen.

Van mij mag dit topic dicht, ik ben blij met de opklaring en de "kopie" van mijn site is ook al weg dus...
                  Mooi, een uitgestoken hand ... aannemen en zand er over ... in de ware BD spirit!
                  | Nikon D70 | Nikkor 18-70 3.5-4.5GED | Nikkor 70-300 4-5.6G | SB800 | PD70X | Manfrotto 680B | Velbon VS3 | Minolta Dynax7xi | Minolta AF28-105xi | Minolta 3500xi | Cokin filters | lampjes, softbox, parapluutjes | Appeltjes om te verwerken |

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DigiJos
                    Op welk account test jij site's uit kristof....
                    Zonder site's te kopieren, kan je niets leren, maar dat jij nu mijn test account gevonden hebt is dan weer puur toeval.
                    Misschien is het een idee om toch je designs en scripts toch maar niet te testen op een server die voor iedereen toegankelijk is. En dat is als goede raad bedoeld; voor iedereen die wil prutsen met internet sites.

Iedereen die een WinNT, Win2000 of WinXP heeft kan Microsoft IIS gewoon op zijn PC installeren en van zijn PC een webserver maken. Of gebruik een Apache Server want die bestaat ook voor Linux en MacOS en is zowat de meest gebruikte websever op het internet.

Kijk eens op Sourceforge. Daar staan een heleboel kant-en-klare open source scripts en applicaties waarmee je hele leuke dingen kan doen. Momenteel doe ik niks anders dan experimenteren met scripts en applicaties die ik daar gevonden heb: BigApache, Coppermine, SimplePHPBlog om er maar een paar te noemen. Mijn website draait momenteel op SimplePHPBlog en Coppermine. Maar experimenteren doe ik dus op mijn laptop. Wat op het internet staat, is voor mij "productie omgeving" en moet dus helemaal werken, altijd beschikbaar zijn en stabiel zijn.

Ik ben trouwens altijd bereid om een BD-er advies en hulp te geven voor het opzetten van een webserver of een website.

just my 2 cents and some friendly adivse

Kris.
                    My work: VICTORIE.com

Comment

Dat is gelukkig vreedzaam opgelost

Jammer dat de reactie pas gekomen is na deze topic en niet na de PM...

@digijos en alle andere testers :

- als je wil leren door te kopiëren en op een publieke server te plaatsen, plaats de testsite dan in een subdirectory die begint met een underscore "_", dan zullen de zoekrobots die al links laten liggen en dan moet men al de exacte URL kennen om op de testsite te geraken, zo vermijd je toevallige bezoekers...

- en zoals lks aangaf : waarom niet testen op je eigen PC ? IIS kan je op je eigen thuisPC installeren en dan kan je naar hartelust testen zonder dat iemand daar weet of last van heeft.

Case closed
                      Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lks712
                        Iedereen die een WinNT, Win2000 of WinXP heeft kan Microsoft IIS gewoon op zijn PC installeren en van zijn PC een webserver maken.
                        Pas op, IIS wordt niet bij WinXP home edition geleverd (wel op de pro versie).
                        Apache is inderdaad een mooie oplossing hiervoor.

Mvg,
                        Jeroen
                        http://www.jvermeulen.be

Comment

Working...
                        X