Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tsunami 12-12

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Tsunami 12-12

    Oorspronkelijk geplaatst door Mac Quoy
    en wie is het geworden: Kariboe of toch die onbekende beller uit Japan?
    Mac
    Ik wacht vol spanning af - misschien heb ik straks wel een 'echte eMJeke' in m'n living hangen

    Greetz, Kariboe
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

    Comment


    • #32
      Re: Tsunami 12-12

      Ok dan 10%...

      Maar dat is van elke 1000 frank nog altijd 100 frank die niet aankomt waar het hoort...
      Die 900 frank die ze dan overhouden is nog altijd veel meer dan de 15 frank of zo die ze zouden krijgen als ze geen geld in reclame stopten hé. Als AZG geen geld in marketing stopte zouden ze *veel* minder geld ontvangen. Wanneer stort jij normaal geld voor het goede doel? Meestal toch tijdens de grote acties van die organisaties, of wanneer er juist een grote ramp is gebeurd. Die organisaties hebben dus echt wel zo'n marketingbudget nodig, en als je het mij vraagt mogen die gerust meer dan 10% van het geld dat ik ze geef in reclame stoppen. Als die 10% van mijn geld ervoor zorgt dat ze nog iemand anders er toe kunnen aanzetten om ook geld te storten, was die heel goed besteed.

      Comment


      • #33
        Re: Tsunami 12-12

        eMJeke al 3 dagen spoorloos?
        Ze zal er toch niet met de winst vandoor zijn zekers?
        Mac

        Comment


        • #34
          Re: Tsunami 12-12

          Oorspronkelijk geplaatst door Mac Quoy
          eMJeke al 3 dagen spoorloos?
          Ze zal er toch niet met de winst vandoor zijn zekers?
          Mac
          die Mac toch... 'k ben er alweer en ondertussen ook een antwoord gehad op mijn berichtje naar Kariboe... hij wordt de eigenaar van de foto, waarvoor dank in naam van de organisatoren van Woordenvloed en het Tsunami 1212 consorsium.
          Last edited by eMJeke; 3 juni 2005, 07:42.
          eMJeke
          website

          Comment

          Working...
          X