Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tekentablet: Medion of wacom

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Tekentablet: Medion of wacom

Oorspronkelijk geplaatst door alex from holland
    Hoi,

ik ben op zoek naar een tekentablet. Ik vind het werken met een muis in ps cs soms erg lastig, met name bij lasso functies. Lijkt mij met een pen aanmerkelijk gemakkelijker werken.
    Nou zie je veel wacom maar ook medion van de aldi
    Heb zelf 2 medion computers die het prefect doen. Is het mediontablet nou zo veel slechter als een wacom. Zijn namelijk aanmerkelijk goedkoper.

wie kan mij verder helpen

bedankt

alex
    Zelf werk ik met een Intuos 2 van Wacom, en ik zou het niet meer kunnen missen. Vooral de drukgevoeligheid helpt enorm bij het nuanceren als je met PS werkt, bijvoorbeeld met de healing brush.

Ik zou het iedereen die aan fotobewerking doet willen aanraden.
    Fullator
    Fotostudio Candela Zone
    website: http://www.chronax.be
    website: http://www.marquisemodels.eu

Comment

Ik heb een wacom uit de Aldi (of is't nu Lidl ?? ) en ben daar heeeel tevreden over!

serieuze aanpassing, maar eens je het door hebt!! kopen!
      geen ervaring met medion, dus vergelijken kan ik niet...

Comment

Zelf werk ik met een dataline. En naar een jaartje intensief gebruik, reageert deze nu niet meer zo goed . Ikzelf wil ook graag een wacom. Heb ze ook op een beurs gezien, en ben er helemaal verliefd op geworden. Ook ik gebruikte mij tabletje niet alleen maar in photoshop, maar voor alles, veel handiger en sneller, en je krijgt sneller minder last van je arm/schouder. Mijn motto is, beter een beetje duurder maar dan heb je ook wat
        I create, therefore I exist

D3200 - AF-S Nikkor 18-105mm 3.5-5.6, AF-S Nikkor 50mm 1.8, SB700

Comment

Working...
        X