Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

omgeving Gent

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Ben van Brugge, maar kom zeer veel in Gent... m'n vriendin woont er immers. Een SD in Gent zie'k zeker wel zitten !

    Greetz
    TOM
    | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
    100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

    Comment


    • #17
      Euh, ikke doe dan ook wel eens mee hoor
      Jullie zullen wel nie bijten zeker

      Groetjes,
      Nikon D7000 - Nikkor Zoom lens AF-S DX VR 18-200mm f/3.5-5.6G

      Comment


      • #18
        Ik wil ook wel meedoen als de datum gunstig uitkomt
        Groetjes Jan
        D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
        www.langenacker.nl

        Comment


        • #19
          Originally posted by langenacker
          Ik wil ook wel meedoen als de datum gunstig uitkomt
          Idem hier.

          Jörg
          Nikon D100 | Nikon SB800 | Nikkor AF 24-85 f/2.8-4 D IF | HiTi PhotoShuttle

          Comment


          • #20
            Dat gaat hier al een mooi groepje worden als het zo voortgaat.
            Crimi en andere BD leden uit het Gentse ,laat je niet afschrikken over je techische kennis van digitale fotografie ( het is toch maar de bedoeling om mooie foto's te maken hé )Wij zullen wel alles van elkaar leren op deze shooting day,zorg alleen maar voor mooie fotografische plekjes, en rond de middag iets om onze dorst en honger te stillen ,waar er in Gent zeker geen gebrek zal zijn denk ik. En nu maar met enkele mensen afspreken voor de organisatie van deze shooting day.


            Veel succes en hopelijk tot dan

            Trees en Erik.D ( foto amateurs vanaf 1974 in hart en nieren )

            Comment


            • #21
              <font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">Als de datum enigzins past wil ik er ook graag bij zijn.
              Gilbert
              Gilbert
              Olympus C4000Z

              Comment


              • #22
                Verdikke... mijn post was voor kwakkwak bedoeld en sloeg helemaal niet op een SD ... Maar aangezien er zoveel reactie opkomt... misschien moet ik daar toch es voor kijken... Maarre... dat zal voor binnen enkele weken zijn ofzo want straks ben ik een weekje naar Budapest en de maand oktober zit al redelijk eivol

                Maar het zit nu wel in m'n hoofd... en als't in mijn hoofd zit... dan zit het niet in mijn tenen...
                Enfin, we zien wel zeker ?
                Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 / ​Ext EF 1.4x II

                Comment


                • #23
                  hello de mannen!
                  Mijn eega is min of meer expert van Gent, schrijver van o.a de bekende 'Gids voor Oud Gent'. Hij zou in principe akkoord zijn de mensen van de fotoclub rond te leiden in het 'minder bekend' Gent - gratis uiteraard. Bijvoorbeeld in de Prinsenhofbuurt waar een sterk dialoog is tussen oude en hedendaagde architectuur. Er kan zelfs achteraf een tentoonstelling van de geschoten foto's in het buurthuis worden georganiseerd om de buurtbewoners te confronteren met de visie van de fotoclub over hun buurt.
                  Wie van de club organiseert deze dag? Alle inlichtingen omtrent het gidsen: gd003@pandora.be of gerda.verheeke@yucom.be
                  hoe ouder hoe gekker- there's no fool than an old fool
                  member of HanFanClan on http://hanfanclan2.web-log.nl/
                  visit my blog on http://gerdayd.web-log.nl/

                  Comment


                  • #24
                    Welwelwel... we gaan er ipv een SD een SW van moeten maken: Shooting Weekend....
                    Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 / ​Ext EF 1.4x II

                    Comment


                    • #25
                      He, lijkt me bekoorlijk, maar is er hier ergens sprake van waar in Gent en wanneer.

                      Comment


                      • #26
                        Ook al woon ik niet in de BUURT van Gent en niet in de buurt van Belgie ook, ik zal er in principe zeker ook bij zijn.

                        ...Er kan zelfs achteraf een tentoonstelling van de geschoten foto's in het buurthuis worden georganiseerd om de buurtbewoners te confronteren met de visie van de fotoclub over hun buurt.
                        Zou 1 buurthuis wel genoeg zijn ?
                        Ik vind het aanbod om te gidsen wel fantastisch trouwens...
                        Hannie

                        Comment


                        • #27
                          Nogmaals: Ik zal er me de komende weken zeker niet mee kunnen bezig houden, wegens een overvolle agenda, maar ik hou natuurlijk niemand tegen hé ?!
                          Als anderen zich geroepen voelen, be my guest. Indien nog ff geduld kan opgebracht worden, wil ik wel aan de organisatie meehelpen.
                          Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 / ​Ext EF 1.4x II

                          Comment


                          • #28
                            hello,
                            zoals jullie merken aan mijn aantal posts ben ik dus nieuw hier! Hoe moet je zo'n SD organiseren? Zijn het de mensen van BD die dat doen of moeten wij dat zelf doen? En wanneer dan wel? Ergens begin november? Een weekend? De weekend van 11 november (wettelijke feestdag in België!)? En wat komt daar bij kijken? Moeten we prospectie doen voor het eten ook of is een Mc Donnalds ook goed? Wel we zijn nog altijd te bereiken op de bovenstaande adressen indien er nood voor zo'n dag of weekend zou bestaan. Alles kan natuurlijk ook in de lente, dan is mijn Gent héél fotogeniek. Of jullie kunnen ook komen tijdens de Gentse Feesten, maar daar heeft niemand een gids bij nodig
                            hoe ouder hoe gekker- there's no fool than an old fool
                            member of HanFanClan on http://hanfanclan2.web-log.nl/
                            visit my blog on http://gerdayd.web-log.nl/

                            Comment


                            • #29
                              Eventjes uppen,
                              want ik blijf wel geïnteresseerd in de SD on Gent...

                              Over het organiseren van een SD heb ik geen idee, heb er ook nog gene meegemaakt en die nu in Hasselt is net iets te ver voor me.
                              Daarom zou Gent nu goed uitkomen. Heeft een meer ervaren member enig idee hoe je een SD het best aanpakt?

                              Nick

                              PS. Voor mij is de Mc Donalds goed, maar ik weet niet hoe anderen daar over denken. In 't Paterhol is het anders ook niet mis om eens te gaan eten.
                              Nikon D300 & een beetje glas...
                              Iets kleiners als carry everywhere

                              Comment


                              • #30
                                Jamaar... Die nu 5 Oktober in Hasselt is een BD dag. Dit is even iets anders dan een Shooting Day.
                                Een BD dag is ingericht door BD zelf, door de BD crew dus.
                                Een shooting Day is ingericht door de leden zelf. In hun dorp of stad iets organiseeren waar we foto's kunnen trekken van iets en mogelijkheid tot een terrasje of iets te eten.
                                Ik ben van GenK dus dat is maar één letter verschil...

                                Comment

                                Working...
                                X