Sinds 30 maart ben ik mijn d70 kwijt voor een herstelling aan de CF-pinnetjes, en na een maand blijkt dat er nog geen vinger naaar uitgestoken is.
Wat volgt is een opsomming van amateurisme.
Op 30 maart bracht ik mijn toestel naar focilux, omdat ik mij zorgen maakte omtrent de garantie (die je bij dit euvel niet krijgt) kwam ik te weten dat de beukelaer (hersteldienst nikon) mijn toestel niet had ontvangen.
Navraag leerde mij dat focilux het toestel per vergissing niet had opgestuurd.
Nadat het toestel op 8 april naar de Beukelaer werd gebracht, begon ik mij enkele dagen geleden toch af te vragen wanneer ik mijn d70 terug zou krijgen.
Mijn e-mail naar focilux bleef onbeantwoord.
De Beukelaer regageerde wel: op 14 april was een bestek opgemaakt.
Meer dan twee weken ligt er dus al een stuk ppier op mijn goedkeuring te wachten,zonder dat iemand mij iets laat weten.
Vandaag ben ik dus naar focilux gegaan, waar ze het papier niet vinden (de juiste persoon waas niet aanwezig)
Laten we hopen dat dergelijke verhalen uitzonderingen zijn.
Wat volgt is een opsomming van amateurisme.
Op 30 maart bracht ik mijn toestel naar focilux, omdat ik mij zorgen maakte omtrent de garantie (die je bij dit euvel niet krijgt) kwam ik te weten dat de beukelaer (hersteldienst nikon) mijn toestel niet had ontvangen.
Navraag leerde mij dat focilux het toestel per vergissing niet had opgestuurd.
Nadat het toestel op 8 april naar de Beukelaer werd gebracht, begon ik mij enkele dagen geleden toch af te vragen wanneer ik mijn d70 terug zou krijgen.
Mijn e-mail naar focilux bleef onbeantwoord.
De Beukelaer regageerde wel: op 14 april was een bestek opgemaakt.
Meer dan twee weken ligt er dus al een stuk ppier op mijn goedkeuring te wachten,zonder dat iemand mij iets laat weten.
Vandaag ben ik dus naar focilux gegaan, waar ze het papier niet vinden (de juiste persoon waas niet aanwezig)
Laten we hopen dat dergelijke verhalen uitzonderingen zijn.
Comment