Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cornevaniperen.....?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Cornevaniperen.....?

    Corné, absoluut, ik zou je eerst gemaild hebben, de kans was toch klein maar altijd handig voor de toekomst om te weten waar je woont

    Intussen kijk ik met ongeduld uit naar mijn bestelling
    Last edited by Franciskine; 7 mei 2005, 08:52.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #17
      Re: Cornevaniperen.....?

      Jongens waar zijn we mee bezig.... nummer zoveel die hier op het forum vragen komt stellen over handelaars zonder eerst met de handelaar in kwestie contact op te nemen....

      Omgekeerde wereld zeker? Ik ben er toch altijd van uitgegaan dat eerst even contact opnemen met de handelaar zelf wel zo netjes is.... moesten er zich dan effectieve problemen voordoen en blijkt de handelaar niet zo betrouwbaar of hulpvaardig, dan kan een oproep via een foum misschien wel een soort van drukkingsmiddel zijn.

      Maar altijd eerst hier komen schreeuwen dat je na ocharme minder dan een week "nog steeds niets hebt gehoord" zonder daadwerkelijk eerst bij de handelaar te informeren achter de status het begint hier blijkbaar een vaste gewoonte te worden....
      Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

      Comment


      • #18
        Re: Cornevaniperen.....?

        Juist Aragorn
        Zoals:
        1) We verdienen steeds te weinig, of, de andere verdient toch altijd meer
        2) Wat we kopen is steeds te duur, op een ander is het goedkoper dan daar waar we gaan
        3) Wij hebben alleen maar rechten, de anderen hebben alleen maar plichten
        4) de anderen zijn bedriegers, want we voelen ons steeds tekort gedaan

        Ik denk dat dit in is, modern, zoals de jeugd het uitdrukt: COOL
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #19
          Re: Cornevaniperen.....?

          Amaai,

          De druk die hier wordt uitgeoefend op Corné.
          Geeft dus wel degelijk blijkt dat er slechte afspraken gemaakt zijn.
          Ik heb ook een aantal keren met Corné gehandeld.
          En ja hoor, de tweede bestelling heb ik iets langer moeten wachten.
          En dan ???
          De wereld is toch niet aan het vergaan !
          De dingen die hij zelf in stock heeft zal hij na een weekje wel leveren, gelet op de internationale overschrijving die toch minstens wel 5 tot 7 dagen in beslag kan nemen, en dan nog afhankelijk of deze overschrijving heeft plaatsgevonden al dan niet op het begin of einde van de week.
          Dingen die hij niet in stock heeft, moet hij bestellen.
          En dan moet hij zelf wel 1 tot 2 weken wachten.
          In winkel moet je meestal ook 2 tot 3 weken wachten, dat is nu eenmaal zo.
          En waarom ons daar nu zo druk over maken.
          Denk eens na !
          Corné doet veel zaken hier op BD, en kan zich dus geen slechte reclame veroorloven.
          Had in eerste plaats contact met hem opgenomen, vooraleer stoom af te blazen, hetgeen alweer negative commentaar had kunnen voorkomen.
          Dus in het vervolg, eerst mailen !!!

          Yvan
          Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

          Comment


          • #20
            Re: Cornevaniperen.....?

            Een 70-200 F4 L en 50 1.8 II are on my way !

            Vandaag storting gedaan op corné zijn rekening, ik hoop natuurlijk dat het niet al te héél erg lang duurt

            Comment


            • #21
              Re: Cornevaniperen.....?

              Oorspronkelijk geplaatst door Flat-6
              Een 70-200 F4 L en 50 1.8 II are on my way !

              Vandaag storting gedaan op corné zijn rekening, ik hoop natuurlijk dat het niet al te héél erg lang duurt
              Geduld is een mooie deugd en is weinigen gegeven blijkbaar

              Alhoewel ik Corné niet persoonlijk ken, ik heb er wel wel eea besteld en ontvangen zoals het hoort en er loopt nog een moeilijke canon bestelling , vertrouw ik hem voor 100%.

              Indien je vragen hebt, mail gewoon. Corné is een van de weinige mensen die het internet bestellen ernstig neemt.

              Comment


              • #22
                Re: Cornevaniperen.....?

                Oorspronkelijk geplaatst door Flat-6
                50 1.8 II are on my way !
                dan hoop ik iig dat ie er minstens 2 besteld heeft bij canon ... ... anders heb jij mijn 50 1.8

                --
                Play Drakensang - a free online mmorpg

                Comment


                • #23
                  Re: Cornevaniperen.....?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Perrush
                  dan hoop ik iig dat ie er minstens 2 besteld heeft bij canon ... ... anders heb jij mijn 50 1.8

                  voor nikon heb ik er net twee ontvangen

                  You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                  [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                  Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                  Comment


                  • #24
                    Re: Cornevaniperen.....?

                    Oorspronkelijk geplaatst door beauceron
                    Indien je vragen hebt, mail gewoon. Corné is een van de weinige mensen die het internet bestellen ernstig neemt.
                    Kan ik alleen maar volmondig beamen...
                    Corné beantwoordt al je mails met vragen of bemerkingen - ook de minder leuke (!) - altijd heel snel en correct !!!

                    Greetz, Kariboe
                    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                    Comment


                    • #25
                      Re: Cornevaniperen.....?

                      Ja ik heb ook een canon 70-200 F4 bij corné besteld, duurde mij te lang, ongeduldig he... Maar heb een mailtje gestuurd en kreeg daar zeer snel antwoord op dat de lens besteld werd. Een week later was ie al thuis ..

                      Dus gewoon even netjes een mailtje sturen, krijg je zo antwoord.
                      Kijk ook eens op mijn Fotoalbum : http://jacg.org

                      Comment


                      • #26
                        Re: Cornevaniperen.....?

                        Oorspronkelijk geplaatst door jacg
                        Ja ik heb ook een canon 70-200 F4 bij corné besteld, duurde mij te lang, ongeduldig he... Maar heb een mailtje gestuurd en kreeg daar zeer snel antwoord op dat de lens besteld werd. Een week later was ie al thuis ..

                        Dus gewoon even netjes een mailtje sturen, krijg je zo antwoord.

                        ik zie dat op de site bij de 70-200F4 staat: leverbaar uit voorraad

                        Dus ik wacht geduldig af, het zal zo lang niet meer duren(heb nu trowuens toch hexamens...)

                        Comment

                        Working...
                        X