Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Fantastisch, ik heb hier weeral veel bijgeleerd, onder andere en niet in het minst dat één van de aanbieders (fotoposter.be) een stadsgenoot is. Altijd handig!
Eerst was ik ook op zoek naar afdrukken op doek, maar sinds ik een ander procede gezien heb, vind ik de afdrukken op doek 'flauw' en 'mat'.
Laatst zag ik een foto, die geklemd zat tussen twee platen, waarvan de voorste een soort plastic (plexiglas?) (glans!) was. Het grootste voordeel (tov canvas) vond ik dat de foto echt sprankelend was, dit in vergelijking met canvas.
Dus nu ben ik wanhopig op zoek naar zaken waar ik dit kan bestellen. Kan Iemand me helpen?
Ik wil dit forumonderdeel niet vervuilen, maar dacht dat ik hier de mensen zou vinden die ervaring hebben. Dus moderator, als het niet op zijn plaats staat, verplaats me dan maar hoor
als de foto flauw en mat is, ligt het gewoon aan de inktbezetting en de gebruikte profielen.
De foto's die ik print op canvas zitten dicht tegen de kwaliteit van geprinte foto's op fotopapier. Tis allemaal kwestie van de juiste instellingen en niet te rap te willen printen (ecomode)
Ik heb afgelopen maand 3 foto's op canvas laten drukken van mijn 3 kleinzoons via Fotogeschenk.nl. De maten die ik besteld heb zijn 60x80 en een 90x90 op een 2 cm dik frame. Het derde doek was een 70x150 op een 4 cm frame. Ze zijn echt super geworden, zeer strak gespannen! Bovendien kreeg ik per e-mail voorbeelden te zien en ik kon aan de hand van die voorbeelden nog een foto aanpassen. Ik heb in het verleden ook bij andere aanbieders wel eens een foto op canvas besteld, maar eigenlijk ben ik nooit 100% tevreden geweest. Er was altijd wel wat, slap gespannen, een houten frame wat bagger was.
Het zit hem in de details, Fotogeschenk.nl is de enige aanbieder waarbij ik een ophangsysteempje geleverd heb gekregen. EEN ECHTE AANRADER DUS!
Gisteren geregistreerd, nu al 4 berichten en alle vier gaan over dat bedrijf dat je noemt. Lijkt toch wel erg op spam. Heb je misschien bijzondere relaties met dat bedrijf? Ga je alle threads vervuilen waar het woord canvas in voorkomt?
Comment