Weet er iemand een winkel (internet) waar je een foto op groot formaat (max 50-60) op canvas (schildersdoek) kan laten printen?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Foto op canvas
Collapse
X
-
-
Re: Foto op canvas
Kijk hier eens:
Ik bestel daar gewoonlijk mijn 20x30cm prints, en die zien er altijd heel goed uit .
Maar over de kwaliteit van hun canvasprints kan ik niet veel zeggen.http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
-
Als je iemand met een a3 of a2 epson kent....
maar gaat blijkbaar maar tot 42 cm op 3 meter...To make your dreams come true, wake up
Comment
-
echt heel erg goedkoop zijn ze, een vd goedkoopste die ik tot nu toe heb gezien
en zelf opgespannen.
Mijn collega laat daar alle canvas maken en perfecte service en kwaliteit.mvg
gabriella
Canon 300D en 350D
canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
canon 20-35 usm
Comment
-
-
Vandaag een nieuwsbrief ontvangen met info over digitale prints op canvas:
Comment
-
EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2
BD0118BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wvonk Bekijk berichtFoto's op canvas drukken doe ik altijd bij Fotogeschenk.nl. Optimale kwaliteit en een scherpe prijs. Voor een afdruk 50 x 60 bespannen op houten frame betaal je 50 euro inclusief aflevering en btw.Gallery: http://www.fotogallerij.be
Comment
-
In het vorige nummer van het tijdschrift ZOOM.NL was er een overzicht/test van het afdrukken van foto's op canvas.
Volgens hun test waren volgende sites goed :
- www.printenoplinnen.nl
- www.canvassite.nl
Bart
Comment
-
Ik heb al drie canvassen laten maken bij www.fotoposter.be . Ik ben daar echt supertevreden over. Let wel, als je een opgespannen doek wilt dat uiteindelijk bv. 40x40 moet zijn, moet je een doek van 60x60 kopen (omdat ze wat van het doek nodig hebben om op te spannen).
De doeken worden uitstekend ingepakt en netjes aan de deur geleverd.
Comment
Comment