Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Badges? Update ...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Hallo gtr,

Levering is in de loop van de volgende week.
    Wanneer weet ik nog niet precies.
    En dan kunnen ze natuurlijk "uitgeleverd" worden ...

Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

aha, volgende week... dan zal ik bij m'n brievenbus gaan zitten voor als de postbode komt..;m mmmmm

Comment

Jaja,

is die telling gebeurd aan de hand van de mensen welke in de topic gezegd hebben dat ze effectief besteld hebben, of aan de hand van het geld dat op de rekening gekomen is ?
        want ik heb wel besteld en betaald maar dit niet vermeld op het forum, en zo zullen er nog veel zijn hoop ik.

regards
        Rik

Comment

Idem voor mij. Besteld en betaald maar niks op 't forum gegooid.
          Komaan mensen, BD is toch een verslaving, kopen die badge!!!!
          Jempi
          CANON Ixus 800 IS
          BD0978BE

Comment

Ricky,

De telling was van het aantal dat effectief als bestelling binnengekomen zijn.

Groeten,
            Jaja

Originally posted by Rikky
            Jaja,

is die telling gebeurd aan de hand van de mensen welke in de topic gezegd hebben dat ze effectief besteld hebben, of aan de hand van het geld dat op de rekening gekomen is ?
            want ik heb wel besteld en betaald maar dit niet vermeld op het forum, en zo zullen er nog veel zijn hoop ik.

regards
            Rik

Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Comment

Originally posted by jaja
              Levering is in de loop van de volgende week.
              En dan kunnen ze natuurlijk "uitgeleverd" worden ...
              Jaja, misschien een tip om jullie wat geld uit te sparen : diegenen die zeker naar de 3e BD-dag komen kunnen daar toch hun badge(s) in ontvangst nemen ? Dan moet je ze niet opsturen, want dat zijn toch ook weeral extra kosten...
              De mijne hoef je niet op te sturen (maar je moet ze dan wel meebrengen naar de BD-dag)... tenzij 'onvoorziene omstandigheden' zal ik er toch zijn...
              Jan
              www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

Comment

Voila, mijn badge is ook besteld en betaald.

Groetjes,
                Nikon D7000 - Nikkor Zoom lens AF-S DX VR 18-200mm f/3.5-5.6G

Comment

Oke, ik heb er ook 2 besteld, ben benieuwd hoeveel BD'ers ik in omgeving van Alkmaar zal herkennen....... , dan wel de rest van de wereld.
                  mvg,
                  Menno-E1/E20P/C5050z/E100RS

Comment

En toch wil ik nog een sticker voor op mijn voitureke. Dat gaat meer opvallen als ge 's morgens in de file staat!
                    I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

Comment

Ha jee-esteke, het mooiste lijkt me als je een aantal originele badges zodanig op je achterruit plakt dat ze het woord Belgium Digital vormen. Ik denk dat, als je ze een beetje zorgvuldig rangschikt, niet meer dan 100 badges nodig hebt. En zo is iedereen geholpen; wij met het probleem van te weinig verkoop, jij met de herkenbaarheid op je vwatuurke .

Normaal moet je een bestelling via het formulier doen, maar dergelijke grote bestellingen mag je ons gewoon mailen, we hebben je gegevens inmiddels

Comment

Originally posted by Erik Mansvelders
                        Ha jee-esteke, het mooiste lijkt me als je een aantal originele badges zodanig op je achterruit plakt dat ze het woord Belgium Digital vormen. Ik denk dat, als je ze een beetje zorgvuldig rangschikt, niet meer dan 100 badges nodig hebt. En zo is iedereen geholpen; wij met het probleem van te weinig verkoop, jij met de herkenbaarheid op je vwatuurke .

Normaal moet je een bestelling via het formulier doen, maar dergelijke grote bestellingen mag je ons gewoon mailen, we hebben je gegevens inmiddels
                        Sh*t, nu was ik toch wel vergeten zeker dat ik geen reklame om mijne otto mag plakken. 't Is ne firma-otto, en ik was dat rats vergeten: geen stickers op de wagens. Spijtig, anders had ik graag uit de nood geholpen, Erik.
                        I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

Comment

Hallo,

179 stuks verkocht tot op 18.09.2002 ...
                          Nog 50 stuks en we zijn uit de kosten.

En de fabrikant heeft vandaag laten weten dat ze klaar zijn!
                          Nu nog afwachten wanneer ze geleverd worden

Alvast bedankt allemaal voor jullie steun!
                          Jaja
                          Namens de BD-crew

Comment

Graag gedaan !
                            Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Hoera !! ze komen binnenkort! wij staan te springen van ongeduld, nog 50 badges jongens! je zal vlug moeten zijn of ze zijn allemaal foetsie

Comment

Klaar??? Joepie...
                                Jaja, begin al maar postzegels te likken... ( Ik had aan m'n hond gevraagd of hij 't niet wou doen, maar die vroeg er teveel geld voor)

Comment

Working...
                                X