Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotograaf gezocht!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Fotograaf gezocht!

Nooit zal digitaal een echte barietprint kunnen vervangen...
    Bij het woord 'nooit' moet ik altijd weer denken aan de beroemde uitspraak 'dat er nooit een computer zomaar bij mensen thuis in de huis(kamer) zou komen staan...'

Er staat idd niet 'zomaar' een computer in mijn huiskamer, hij zit zelfs in mijn mobiele telefoon, tenminste, heet dat wel mobiele telefoon, zo'n PDA waarmee ik kan bellen en browsen en als het moet ook kan rekenen?

Beter is het om te nuanceren en te zeggen dat sommige foto's op chemische basis nu nog beter zijn dan de digitale tegenhanger. Beiden zijn overigens nog maar schamele vervangingen van de grotschilder, die 'nooit zou worden vervangen'

'Nooit' klinkt me wel erg lang, en als nooit niet al begonnen is, dan denk ik (en hoop ik) dat wij allen dat nooit nog wel gaan meemaken. En we hoeven er ook niet zo heel lang op te wachten gok ik...

Comment

dit gaat lekker diep hoor, hou daar wel van.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Er is een zéér eenvoudige reden waarom ik dit jaar nog voor analoog ga.

Ik heb twee jaar als bediende in een fotozaak gewerkt en sinds vorige maand heb ik deze zaak overgenomen. Momenteel heb ik nog niet de financiële middelen om mij de EOS-1D Mark II aan te schaffen. Ik ben van plan om me onmiddelijk een serieus prof. toestel te kopen, maar deze opdracht komt net iets te vroeg.

Waarom ik liever heb dat de collega ook een analoog toestel gebruikt?

Als er meer dan 50 verschillende bestellingen binnenkomen en die zijn allemaal een mix tussen analoog en digitaal dan lijkt het mij overzichtelijker om voor één keer het nog eens volledig analoog te houden.

In ieder geval ... de collega is gevonden en nog wel op dit digitaal forum !

Comment

Pff. Digitaal of analoog het is beide fotografie...

Comment

Niets zo saai en zinloos als analoog versus digitaal discussies. Ze zijn allebei het beste! (maar soms in andere situaties) Kris.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotopolis
              In ieder geval ... de collega is gevonden en nog wel op dit digitaal forum !

Veel succes
              Canon 10D, glass, flashes & extra's
              Fuji S602Z & extra's
              www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Working...
              X