Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

goede service van Nikon.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: goede service van Nikon.

zijn gevallen bekend.

maar de beuckelaar vraagt je niets. zolang het een nikon cam is kuisen ze het, no questions asked.
    foto als spiegel of als venster?

Comment

Zie mijn posts in deze threads
      Een aantal maanden bekijk ik de Belgiumdigitalsite om mij voor te bereiden op de aankoop van een digitaal toestel. Keuze wordt: Nikon D70 De beste prijzen zijn blijkbaar te vinden bij aankoop via internet (v.b. Nederland). Mijn vraag is: - zijn er forumleden die hun aankoop via het web hebben geplaatst? - Is het toch beter

Met zoomlens vanaf 6 april zo zegt de Makro-mail die ik zojuist kreeg, er staat wel niet in welke lens dit zou zijn. Als dit de 18-70 zal zijn dan is dit wel een scherpe prijs.... (De nieuwe folder staat nog niet online)

Ze geven écht garantie en het is wereldwijde.

Jo.

Oorspronkelijk geplaatst door notex
      Al iemand bij De Beuckelaer geweest met een toestel dat in Amerika gekocht is ?
      A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
      Nikon stuff

Comment

Kan deze verhalen alleen maar staven.
        Een tijdje geleden de D70 binnengebracht voor minimaal backfocus probleem.
        Twee dagen later telefoon dat het toestel klaar is.

Op de overzichtsbon staat mooi vermeld:
        1 Update firmware naar 1.03
        1 Afregeling backfoucs
        2 Reiniging sensor.

Toestel was nog in garantie, en alles is gratis gedaan!

Puike service bij De Beukelaer!
        Heel vriendelijk, en heel hulpvaardig. Tot nog toe geen slecht woord over hen.

Comment

als een mens er nog niet uit is wat hij nu als DSLR gaat aanschaffen, wel dan is dit indrukwekkend lijstje van '"tevreden klanten" wel doorslaggevend me dunkt ...
          embee ::: nikon stuff

Comment

Hier heeft Nikon absoluut een dikke streep voor op de rest!! Eigenlijk moeten we voornamelijk De Beukelaer dankbaar zijn (zorgen ook voor de herstellingen van o.a. Olympus).

Als het op service aankomt ligt Canon erg ver achter (en ze zijn niet van plan om er werk van te maken!). Momenteel heeft Canon zelfs geen hersteldienst meer in België (alle toestellen worden nu opgestuurd naar Nederland).

Comment

Working...
            X