Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nooit geen pin meer voor mij!!!!!oplossing in zicht.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Nooit geen pin meer voor mij!!!!!

    Oorspronkelijk geplaatst door roadrunner
    Als je iets besteld én reeds betaald en je zit al een ganse maand te wachten zonder dat je van PIN ook maar 1 mailtje of reaktie krijgt dan is dit geen stemmingmakerij meer in mijn ogen maar dan is er wel iets grondig mis met de huidige service van Vasa.

    Even voor de duidelijkheid: ik snap de frustratie en ergernis bij de TS heus wel en leef ook wel mee en begrijp heus wel dat dit zeker niet prettig is, dat ontken ik niet...
    Mijn opmerking over stemmingmakerij was meer bedoeld in de richting van de titel van 't topic... Dat had ook wel anders gekund in mijn ogen, er wordt meteen zo'n negatief sfeertje gecreëerd in plaats van mededelend en informerend over je problemen en de vraag of anderen dat ook hebben.

    Een titel als "Heb serieuze problemen bij PIN, jullie ook?" klinkt in mijn oren al heel wat meer to the point en draagt ook meer bij aan een discussie....

    Maar goed, zo vatte ik het op..misschien zit ik fout. Het komt in ieder geval blijkbaar voort uit een serieuze frustratie bij de TS en uiteraard hoop ik ook dat het voor de TS snel wordt opgelost, laat dat duidelijk zijn!
    www.lowspark.nl

    Comment


    • #17
      Re: Nooit geen pin meer voor mij!!!!!

      'k heb bij PIN al een Image Tank, X-Drive, een pd7x en wat geheugenkaartjes besteld. Altijd alles keurig op tijd en zonder problemen geleverd. Ik heb niets als lof voor PIN.

      Tim.
      www.gijbels.net

      Comment


      • #18
        Re: Nooit geen pin meer voor mij!!!!!

        Reeds 7x bij Pin aankopen gedaan voor mijzelf en voor anderen en werkelijk nooit problemen gehad, zelfs een defecte batterij die was geleverd werd zondermeer vervangen door 2 nieuwe.

        Maar dat wil niet zeggen dat er nooit eens wat fout gaat, dat zou ik van geen enkel bedrijf durven beweren, wel triest voor diegene die het treft.

        Van de camera fabrikanten regent het ook vaak klachten bv. grote merken als Canon en Nikon, maar moet je dan ook zeggen, ik koop daar nooit geen camera meer van.
        Groeten Omega.

        www.digiwaart.nl

        Comment


        • #19
          Re: Nooit geen pin meer voor mij!!!!!

          Oorspronkelijk geplaatst door Omega
          Reeds 7x bij Pin aankopen gedaan voor mijzelf en voor anderen en werkelijk nooit problemen gehad, zelfs een defecte batterij die was geleverd werd zondermeer vervangen door 2 nieuwe.

          Maar dat wil niet zeggen dat er nooit eens wat fout gaat, dat zou ik van geen enkel bedrijf durven beweren, wel triest voor diegene die het treft.

          Van de camera fabrikanten regent het ook vaak klachten bv. grote merken als Canon en Nikon, maar moet je dan ook zeggen, ik koop daar nooit geen camera meer van.
          Als ik iets koop en betaal dan wil ik het ook wel ontvangen??
          Dat er iets fout gaat kan ik ook verstaan, maar na verschillende mails en geen antwoord stel ik mij toch vragen.
          .....Dyslexie.......

          Comment


          • #20
            Re: Nooit geen pin meer voor mij!!!!!

            de afgelopen jaren minstens 10x iets bij PIN besteld ... altijd super tevreden ... maar de laatste tijd werd het verschil (na douane en transport) met mijn locale (maar competitieve) leverancier steeds kleiner .. daarom rij ik nu gewoon naar 't magazijn, zie wat er in stock is, betaal ter plaatse ... aan bijna dezelfde prijs

            Ik heb wel de indruk dat Vasa de laatste tijd een beetje tot over zijn oren in't werk zit, ofwel zit hij niet meer 20u per dag te werken zoals in the good old days (die man antwoordde op elk uur van onze dag en zijn nacht de mails)

            Comment


            • #21
              Re: Nooit geen pin meer voor mij!!!!!

              Heel vervelend dat je geen reactie krijgt..... misschien vanaf een ander emailadres mailen? Ik weet dat een mail van mij naar jou eens niet aankwam.....
              Tot nu toe 2x bij PIN besteld, en vlotte levering, geen negatieve ervaring dus....
              Ik hoop dat dat wat je besteld hebt vlot aankomt, Ronny!

              Comment


              • #22
                Re: Nooit geen pin meer voor mij!!!!!

                Hier ook niets dan lof over PIN. Reeds enkele jaren klant en nog steeds geen problemen gehad. Heb laatst in Feb nog iets besteld. Ik hoop dat je snel antwoord krijgt op je mail.
                "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

                Comment


                • #23
                  Re: Nooit geen pin meer voor mij!!!!!

                  Komt blijkbaar toch nog in orde, na verschillende mails de laatste vandaag

                  This is a receipt for the mail you sent to
                  <vasa@powerinnumbers.com.au> at 15/04/2005 8:24 PM

                  This receipt verifies that the message has been displayed on the recipient's computer at 15/04/2005 8:41 PM

                  Dit antwoord gekregen, moest hij vroeger geantwoord hebben was dit allemaal niet nodig geweest.
                  __________________________________________________ ______________
                  Last edited by xiii; 19 april 2005, 15:47.
                  .....Dyslexie.......

                  Comment


                  • #24
                    Re: Nooit geen pin meer voor mij!!!!!oplossing in zicht.

                    Eind goed al goed.
                    Groeten Omega.

                    www.digiwaart.nl

                    Comment


                    • #25
                      Re: Nooit geen pin meer voor mij!!!!!oplossing in zicht.

                      tja hij is ook afhankelijk van zijn dealers hé

                      en je krijgt een compensatie

                      tot nu toe is Vasa altijd al redelijk geweest

                      alé 't komt in de sakosj
                      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                      Comment


                      • #26
                        Re: Nooit geen pin meer voor mij!!!!!oplossing in zicht.

                        Alléé 't lijkt dan toch inorde te komen
                        Eind goed al goed
                        www.gijbels.net

                        Comment


                        • #27
                          Re: Nooit geen pin meer voor mij!!!!!oplossing in zicht.

                          Kijk eens aan wat een serivce. Ben blij dat je bestelling onderweg is!
                          "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

                          Comment

                          Working...
                          X